וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוצחי שריה עופר התכוונו לחטוף את רעייתו"

3.12.2013 / 9:25

מכתב האישום נגד עודה חרוב ובשיר חרוב עולה כי השניים תכננו את רצח האל"מ במיל' בבקעה במשך כחצי שנה. לאחר שדקרו והיכו אותו, רדפו אחר רעייתו מוניק, אך היא נמלטה

צילום: מור שאולי, שלומי גבאי, ערן גילווארג, אלי מנדלבאום; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

הפרקליטות הצבאית הגישה ביום ראשון לבית הדין הצבאי בשומרון כתבי אישום נגד עודה חרוב ובשיר חרוב, הנאשמים ברצח אל"מ במיל' שריה עופר בפתח ביתו בברוש הבקעה.
מכתב האישום, עולה כי השניים תכננו את הרצח במשך כחצי שנה והוציאו לפועל את תכניתם ב-10 באוקטובר. באותו יום, עופר יצא לעברם לאחר ששמע רעשים בוקעים מחצר הבית. שני הנאשמים היכו ודקרו אותו במספר רב של הזדמנויות עד שגרמו למותו.

לאחר מכן, ניסו השניים לחטוף את אשתו מוניק, אך היא נמלטה מהבית אל עבר כביש ראשי, שם הצליחה להזעיק עזרה כשהיא חבולה. לאחר שהבינו שני הנאשמים כי היא ברחה, נמלטו מהמקום בעזרת אדם שלישי, עבד רבה שואמרה, שהוזעק למקום לאחר הרצח. כתב האישום נגדו הוגש בשבוע שעבר.

כל הפרטים על הרצח בבקעה

אל"מ במילואים הוכה למוות בגרזנים ובמוטות
הותר לפרסום: רצח שריה עופר בבקעה - על רקע לאומני
אלמנת הקצין: לפעול בקיצוניות נגד הרוצחים

הרצח של אל"מ שריה עופר בוצע על רקע לאומני.
שני הנאשמים ברצח

בחקירתם של השניים בשב"כ נחשף כי שבועיים לפני הפיגוע הגיעו לברוש הבקעה, שם התגורר עופר עם אשתו, במטרה לאסוף מידע על המקום לצורך שוד שאותו תכננו.

במהלך הביקור הבינו השניים כי עופר הוא קצין בכיר המחזיק ברשותו נשק. בשלב זה, החליטו השניים לרצוח את עופר, לדבריהם "כמתנה לעם הפלסטיני ולאסירי חמאס לרגל חג הקורבן". בחקירתם סיפרו השניים כי שבועיים לפני הפיגוע החלו להתחזק בדתם, ובמסגרת זו התפללו להצלחת הפיגוע טרם יצאו לבצעו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
נעצרו שני חשודים ברצח שריה עופר בבקעה.
יצא לבדוק את מקור הרעש בחצר - ונרצח באכזריות. עופר

האלמנה מוניק עופר אמרה לאחר הרצח: "אני מרגישה שאיבדתי את הדבר היקר לי בחיים", סיפרה ממיטתה בבית החולים העמק בעפולה, "איש מדהים, אבא, בעל, אני לא מעכלת עדיין שזה קרה. זאת דמות מדהימה שידעה לעזור, לתמוך, להציע, ליידע. איש מדהים שפשוט נבלות הכריעו אותו". היא קראה למדינה לפעול נגד רוצחי בעלה ואמרה: "אם המדינה לא תקום ותעשה דברים יותר קיצוניים כדי להימנע ממקרים כאלה אז חבל לנו. אנחנו צריכים לעשות הכל כדי שהדברים האלה יתוקנו, שיתנו לאנשים להפנים שהם יכולים לחיות את החיים שלהם בשקט ובשלווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully