וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל החמסין: הג'וקים והנחשים חוזרים

2.12.2013 / 12:19

מזמזמים באוזן, זוחלים, עוקצים או סתם מטרד אסתטי: מזג האוויר הקיצי בדצמבר מביא איתו טרמפיסטים שמזמן היו צריכים להיכנס לתרדמת חורף. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

משבר אמון עם ארצות הברית, ולא רק בין נתניהו לאובמה: מחצית מהישראלים חושבים שישראל צריכה לחפש בעלת ברית אחרת במקום ארצות הברית. מדד השלום של המכון הישראלי לדמוקרטיה ומכון אוואנס באוניברסיטת תל אביב חושף מה חושב הציבור הישראלי על היכולת למצוא בעלת ברית חלופית ומה דעתו על הסיכויים לעצור את איראן מלייצר נשק גרעיני. הסקר המלא יתפרסם מחר בוואלה! חדשות.

הפגנות ומהומות בתאילנד: אחרי תשעה ימים של הפגנות בבנגקוק, היום הציבו המפגינים אולטימטום לראשת הממשלה ודרשו ממנה לעזוב את השלטון בתוך 48 שעות. ישראלי המתגורר בבנגקוק מספר למהדורת וואלה! חדשות על האזורים בעיר שחסומים וממליץ לישראלים שלא להתקרב אליהם.

נתוני הרייטינג החדשים שמפחידים את ערוץ 2 ו-10: האם באמת יש ל"הכוכב הבא" ול"אקס פקטור" כל כך הרבה צופים? שינוי בשיטת מדרוג הרייטינג שמתחיל היום עשוי לחשוף את המניפולציה מאחורי המספרים של התוכניות הכי פופולריות. דוד ורטהיים, עורך וואלה! ברנז'ה, מסביר כיצד זה ישפיע על הרגלי הצפייה שלנו.

התחזית: היום עלייה בטמפרטורות ומעונן חלקית, מחר ירידה קלה בטמפרטורות, בשעות אחר הצהרים יתכן גשם מקומי.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully