וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור הבא במשלוחים: את החבילות יעבירו מל"טים

באמזון עובדים במרץ על מערכת משלוחים ללא טייסים, שתקצר משמעותית את זמן הגעת המשלוח ללקוחות. חניכת המערכת צפויה ב-2015: "זה נשמע כמו מדע בדיוני, אבל זו המציאות"

צילום: אתר אמזון, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

אמזון מציגה את הדור הבא במשלוחי אוויר: מערכת משלוחים חדשה שתמסור חבילות לידי לקוחות בארה"ב בתוך 30 דקות, באמצעות שימוש בכלי טיס בלתי מאויש (מל"ט). "זה נשמע כמו מדע בדיוני, אך למעשה זו המציאות", אמרו באמזון.

המערכת אמורה להיחנך בשנת 2015, אולם שימוש במל"טים בצורה מסחרית יתאפשר רק בעוד כמה שנים, עד שהפיתוח הטכנולוגי של מערכת המשלוחים יושלם ויימסרו ההנחיות הדרושות ממנהל התעופה הפדרלית בארה"ב.

לקריאה נוספת
פצצה בשוק התקשורת האמריקאי: מייסד "אמזון" ירכוש את ה"וושינגטון פוסט"
ה-Appstore של אמזון הגיעה לישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יקצר משמעותית את זמן המשלוח. המל"ט של אמזון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מנקודת המבט הטכנולוגית, נהיה מוכנים להיכנס לפעילות מסחרית ברגע שנעמוד בכל התקנות הדרושות. מנהל התעופה הפדרלית פועל נמרצות על קביעת כללים לשימוש במל"טים", נמסר מהחברה. עוד אמרו באמזון, כי "יום יבוא ונראה משלוחי אוויר באמצעות מטוסים ללא טייס, כשם שרואים היום משאיות דואר נוסעות בכביש".

ומה לגבי הבטיחות? באמזון נשמעים רגועים. "הבטיחות נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו. התקנות יבטיחו את שלום הציבור, והמטוסים שלנו יעמדו בכל תקני התעופה המסחריים", נמסר. ואולם, בטרם נמתין לרגע שבו מל"טים עם חבילות יטוסו בשמי ישראל, יצוין כי באמזון טרם הודיעו באילו מדינות יופעל שירות המשלוחים החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully