וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שב לביתו החייל שהותיר אחריו מכתב פרידה

דניאל קדוש, שהתגייס לפני שבועיים, יצא לפנות בוקר מביתו בכרמיאל ולא אותר במשך שעות. לאחר איכון הטלפון הסלולרי שלו כוחות גדולים של מצ"ח ומשטרה יצאו אל האזור והוא אותר

דניאל קדוש, חייל צה"ל בן 18 שיצא לפנות בוקר (ראשון) מביתו בכרמיאל, שב הערב לביתו. מדובר צה"ל נמסר כי מדובר בחייל בשירות סדיר שאבד עמו הקשר לפנות בוקר. המשטרה הצבאית איתרה באמצעות חברת הסלולר אותות ממכשירו של החייל מאזור נחל צלמון בגליל התחתון. כוחות גדולים משולבים של יחידת אורנים, מצ"ח, משטרת כרמיאל, משטרה צבאית, כוחות השיטור העירוני, יחידת החילוץ ויחידת הפרשים נשלחו לסרוק את האזור ממנו התקבלו האותות הסלולריים ובחורשות הסמוכות.

בבוקר נפתחה חקירת מצ"ח בשיתוף המשטרה במטרה לאתר את החייל. במסגרת החקירה נבדק תוכנו של מכתב שהשאיר קדוש בביתו טרם נעלם. כמו כן, נבדק אם הוא היה במצוקה מאז גיוסו לצה"ל לפני שבועיים. הערב, כאמור שב לביתו כשהוא בריא ושלם.

עוד חדשות בנושא צבא וביטחון:
בתעשיית הנשק זועמים: בגלל נתניהו, מתרחקים מישראל
כוח שב"כ וימ"מ ירה למוות ב-3 פלסטינים בדרום הר חברון
חייל התמוטט ממכת חום בגיבוש נח"ל; מצבו בינוני

דניאל קדוש שנעדר מיום חמישי. דצמבר 2013. חטיבת דובר המשטרה
נראה לאחרונה ב-3:00 לפנות בוקר. החייל דניאל קדוש/חטיבת דובר המשטרה

בחודש מאי האחרון נעלמו עקבותיו של החייל רימון שדה, בן 19 ממודיעין, לאחר שככל הנראה עזב את הבסיס שבו שירת. כעבור יומיים הוא נמצא על ידי קבוצת מטיילים בנחל כזיב שבגליל המערבי כשהוא בריא ושלם, והועבר לידי הצבא.

אביו חיים שדה סיפר טרם נמצא בנו: "הוא פשוט נעלם לנו ולצבא, ואנחנו מאוד מקווים למצוא אותו. אני מבקש מכל מי שמטייל באזורים הללו ומכל מי שרואה אותו שמיד יתקשר אלינו או ידווח לצבא כדי לעדכן על מקום הימצאו. תעזרו לנו למצוא את הילד שלנו, כל מי שיכול לעזור - זה חשוב מאוד".

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

(עדכון ראשון: 12:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully