וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 4 שנים: מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, פורש מתפקידו

מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, הודיע הבוקר (ראשון) על פרישה מתפקידו. חברת התעופה הגדולה בישראל דיווחה על עזיבתו של המנכ"ל לבורסה. שקדי יעזוב את תפקידו בתום ארבע שנים בחברה, שאליה הצטרף בינואר 2010 לאחר פרישתו מצה"ל, שם שימש בתפקידו האחרון מפקד חיל האוויר. טרם נקבע מועד מדויק לעזיבתו, ולא נקבע לו עדיין מחליף.

אליעזר שקדי מנכ"ל אל על בנמל התעופה בן גוריון, מאי 2011. אורי לנץ
הצטרף לחברה לאחר שפרש מצה"ל. שקדי/אורי לנץ

במכתב ששלח שקדי לדירקטוריון אל על נכתב: "ברצוני להודיע לכם על החלטתי לסיים את תפקידי כמנכ"ל אל על, לאחר קדנציה של ארבע שנים אינטנסיביות, באחד התפקידים המאתגרים במשק הישראלי. בשנים אלה הייתה לי הזכות לעמוד בראש חברה מיוחדת במינה, ובעלת משמעות יוצאת דופן לישראלים, יהודים ואוהבי ישראל – בארץ וברחבי העולם".

שקדי הוסיף: "אני מאמין גדול בחברה, באנשיה ובפוטנציאל שלה. אמשיך ואוביל את החברה עם כל הלב, כפי שעשיתי עד היום, עד לבחירת מנכ"ל חדש לאל על והשלמת תהליך חפיפה מסודר".

מנכ"ל אל על הודה לאנשי החברה – לבעלים, לדירקטוריון, לחברי ההנהלה ולעובדיה "על שנות עשייה משותפת, שבהן – הודות למסירות ולנכונות שלהם, ולעבודה שנעשית על ידם מדי יום במקצוענות, באחריות, ועם כל הלב והנשמה – זכתה החברה להישגים משמעותיים, זאת בתקופה הסוערת שעברה על ענף התעופה העולמי, שבמהלכה חברות רבות נקלעו למשבר".

יו"ר דירקטוריון אל על, מר עמיקם כהן, מסר בתגובה כי דירקטוריון החברה "קיבל בצער את הודעתו של שקדי על כוונתו לסיים את כהונתו" והוסיף כי "אישיותו המיוחדת של שקדי, מנהיגותו ותרומתו לחברת אל על ראויות להערכה מיוחדת ובאו לידי ביטוי בכל תחומי העשייה בחברה כה מורכבת ומאתגרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully