וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר הדלק עלה הלילה ל-7.40 שקלים לליטר

אחרי חודשיים רצופים של ירידה במחיר ליטר בנזין 95 אוקטן, עלה המחיר הלילה ב-8 אגורות, למי שיתדלק עצמית. הסיבה: עלייה במחירי הדלקים באירופה וכן עלייה במחיר הדולר

מהרו לתדלק: מחיר ליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת עלה הלילה (ראשון) ב-8 אגורות, ויעמוד על 7.40 שקלים לליטר - כך לפי הודעת משרד האנרגיה מיום חמישי האחרון. מדובר במחיר למי שיבחר לתדלק בשירות עצמי. עמלת התדלוק למי שירצה את עזרת המתדלק בתחנה תעמוד על 18 אגורות לליטר, ללא שינוי מהחודש הקודם. מדובר בעלייה של מעט יותר מאחוז בהשוואה למחיר הדלק בחודש נובמבר.

המחיר המירבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת, ללא מע"מ, יעמוד על 6.27 שקלים לליטר - עלייה של 7 אגורות מהחודש הקודם. יצויין כי העלייה במחיר הדלק נרשמת למרות ירידה במחיר הנפט בעולם, וזאת בשל העובדה שהמחיר בישראל מושפע ממחירי הדלקים באירופה. גם העלייה המתונה בשער הדולר תרמה לעליית מחיר הדלק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

העלייה במחיר הדלק היא הראשונה מסוגה מאז אוגוסט השנה. אז עלה מחיר ליטר בנזין 95 אוקטן על 7.85 שקלים, ומאז נרשמו שתי ירידות, האחת חדה – ל-7.42 בספטמבר האחרון, והאחרת מתונה יותר, בשיעור של 10 אגורות, למחירו האחרון של 7.32 שקלים.

מדד מצב הרוח הלאומי - מחיר הדלק בחודשים האחרונים
בהתאם לצפי: מחירי הדלק יורדים ב-10 אג’ ל-7.32 שקל
בסוף ספטמבר: מחיר הדלק צנח ב-43 אגורות
בסוף אוגוסט: בגלל סוריה - מחיר הדלק בדרך ל-7.75 שקלים לליטר

(עדכון ראשון: 20:54)

  • עוד באותו נושא:
  • מחיר הדלק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully