וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ה"משחק" האלים שמפחיד את יהודי ארה"ב

אדם הולך ברחוב לתומו, כשפתע הוא חוטף אגרוף מעובר אורח - זו תמצית "משחק הנוקאאוט", תופעה חדשה ואלימה שמתפשטת בארה"ב. חלק גדול מהקורבנות: חרדים יהודים

במדינות שבצפון מזרח ארצות הברית, (בעיקר ניו יורק והסביבה) החלו לצוץ בשבועיים האחרונים יותר ויותר דיווחים על תופעה מדאיגה, שמעוררת בהלה בתקשורת ובציבור: "משחק הנוקאאוט".

על פי הדיווחים, מטרת המשחק היא למצוא אדם תמים ברחוב, ואז להכות אותו בפניו באגרוף ולהפילו לרצפה. על פי הדיווחים, המשחק החל ככל הנראה בברוקלין, בעיקר בקרב צעירים שחורים. המשחק אינו תופעה חדשה ועל פי ויקיפדיה הוא קיים כבר משנת 1992 ואף היה אחראי אז לחמישה מקרי מוות, אולם בשבועיים האחרונים יש עלייה דרמטית בדיווחים בתקשורת על עוברי אורח שהוכו ללא סיבה.

ככה זה נראה בדיווח של הלוס אנג'לס טיימס

עוד קורבן למשחק האלים

לדיווחים על ה"משחק" הוכנס גם אלמנט גזעני וטענות לאנטישמיות, לאחר שהתברר כי לפחות שישה מהקורבנות בברוקלין בשבועיים האחרונים היו יהודים חרדים אורתודוקסיים ואחד מהם ישראלי, חרדי תושב באר שבע בן 19 , בשם ישראל בליזובסקי. בראיון שהעניק ל"ניו יורק פוסט", הוא סיפר על המקרה: "חזרתי ממסיבת אירוסין וראיתי קבוצה של צעירים שחורים הולכים לקראתי במדרכה. זזתי הצידה בשביל לתת להם לעבור, כשלפתע הרגשתי אגרוף בפנים שלי. לאחר מכן הם צחקו והמשיכו ללכת". הוא סיפר כי לדעתו הוא הותקף בשל "המראה החרדי שלי. אני נראה כמו מישהו שלא ירביץ בחזרה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בכירים בקהילה היהודית בניו יורק מציעים פרס כספי ללוכדי העבריינים

למרות הדיווחים בתקשורת, יש מי שממהר להרגיע וטוען כי לא מדובר ב"תופעה" ובטח שלא באנטישמיות. במשטרת ניו יורק טוענים כי אין כל הוכחה לקיומו של משחק שכזה, בצורה מאורגנת או שלא וכי לא נרשמה עלייה במספר מקרי האלימות בהם היא מטפלת. לדברי גורמים במשטרה, העובדה כי חלק גדול מהמותקפים היו יהדים חרדים נובעת מכך שהדיווחים עוסקים במקרי תקיפה בברוקלין, בה יש קהילה חרדית גדולה מאוד.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully