וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח הכפול בפתח תקווה: בן משפחת פשע נעצר

27.11.2013 / 12:10

יומיים אחרי ששוחררה חיה אלפרון, נעצרו שלושה חשודים נוספים במעורבות ברצח אלי עורקבי וערן פרטוש לפני 5 חודשים, בהם צעיר שכבר היה כלוא בעבר. הם יובאו להארכת מעצר

הפרשה מסתעפת: אחרי שנעצרה בתחילת השבוע חיה אלפרון בחשד למעורבות ברצח אלי עורקבי וערן פרטוש בחודש יוני בפתח תקווה, היום (רביעי) עצרה המשטרה שלושה בני אדם נוספים בחשד שהיו מעורבים בחיסול. אחד מהם הוא בן למשפחת פשע מוכרת. כל השלושה יובאו להארכת מעצר בשעה 13:00 בבית משפט השלום בכפר סבא.

החיסול הכפול אירע לפני חמישה חודשים בדיוק. שני גברים שרכבו על אופנוע התקרבו לעורקבי ופרטוש בזמן שצעדו ברחוב משמר הירדן בפתח תקווה. מותם נקבע על ידי צוות מד"א כבר במקום. אדם נוסף, שנפצע באורח בינוני עד קשה, פונה לבית החולים בילינסון בעיר.

שוטרי ימ"ר מרכז שחוקרים את הרצח מאז חודש יוני עצרו עד כה כאמור ארבעה בני אדם, בהם חיה אלפרון, אחותו של יעקב אלפרון, שכבר שוחררה. היא חשודה בכך שייעצה ככל הנראה לבניה שהיו מסוכסכים עם אחד הנרצחים, להרוג אותו.

"מדיניות מעצרים הזויה"

סנגורה של החשודה, עו"ד יוחאי משה, ציין במהלך הדיון בהארכת מעצרה כי לאלפרון אין עבר פלילי וכי היא אישה עובדת שאין לה יד ורגל בפשיעה. לדבריו, ביום הרצח היא הייתה במקום עבודתה במעון פסיכיאטרי ולא היה לה שמץ של מושג על ההתרחשות. עוד ציין עו"ד משה כי שבועיים לפני הרצח בילתה אלפרון עם בנה ועם עורקבי ואחיו ב"מיני ישראל" ושהיחסים ביניהם היו טובים. "מדובר בהמשך של מדיניות המעצרים ההזויה של המשטרה", אמר אז עו"ד משה.

עורקבי נשלח בשנת 2001 למאסר בגין הריגתו של אלון מיכאלי בגלל ויכוח על שימוש בכיסא נוח בחוף הים בתל אביב. בשנת 2000 הודה במסגרת הסדר טיעון כי הרג את מיכאלי, בן 29 במותו, באמצעות חפץ חד. באפריל 2001 נגזרו עליו שלוש שנות מאסר בפועל, וסנגורו דאז, עורך דין משה שרמן, טען: "הסכמנו להודות בהריגה למרות שמרשי לא באמת ביצע את המעשה. זה פשוט היה המוצא המשפטי הטוב ביותר מבחינתנו".

לקריאה נוספת:
אחותו של יעקב אלפרון חשודה במעורבות ברצח כפול
חשד לחיסול כפול: שני הרוגים מירי בפתח תקווה

לפניות לכתב: sben72@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully