וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בשיא גינס: חצי מיליון נורות חג מולד בבית

משפחה אוסטרלית החליטה לשבור שיא וקישטה את ביתה ב-502,165 נורות לרגל חג המולד. אחרי ההישג, חלק מהשכנים הפסיקו לדבר איתם. צפו בתצוגה המדהימה

חג האורות שלנו, חנוכה, עומד בפתח, אבל בעולם הנוצרי כבר מוכנים לאורות של חג המולד ומשפחה אוסטרלית אחת הלכה עם זה ממש רחוק ובעזרת יותר מחצי מיליון נורות היא החזירה לעצמה תואר בו זכתה כבר ב-2011 – שיא גינס להכי הרבה נורות חג מולד על בית אחד. צוות מטעם ספר השיאים של גינס אישר כי משפחת ריצ'ארדס מקנברה, אוסטרליה, קבעו שיא למספר הנורות הגדול ביותר במתחם מגורים – ליתר דיוק – 502,165 נורות בבית אחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשפחה המוארת נכנסה לראשונה לספר השיאים ב-2011 עם מופע נורות של 331,038 בביתם, אולם בשנה שעברה הם איבדו את התואר למשפחה מניו יורק שהשתמשה ב – 346,283 נורות. השנה הם החליטו להחזיר אליהם את התואר. לצורך זה הם השתמשו ביותר מ-50 ק"מ של חוטי חשמל, שנפרשו סביב ביתם הנמצא בתוך חורשה. חברת החשמל המקומית הבטיחה לתרום להם 2,500 דולרים בכדי לכסות את חשבון החשמל למשך החודש הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משפחת ריצ'ארדס חוגגת את ההישג/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבי המשפחה, דיוויד ריצ'ארדס, סיפר כי מרבית השכנים תומכים בחגיגות שלהם, אבל חלקם הפסיקו לדבר איתם מאז ששברו את השיא הקודם.

צפו בתצוגה המדהימה

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully