וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הוכיחה האם הבריטית עד כמה "קשוח" התינוק שלה?

שבועות בודדים לפני הלידה, הת’ר ת’ורפ רצתה להראות שהילד שלה קשוח וחבטה בבטנה עם פטיש. בן זוגה לשעבר, שפירסם את המעשים, סיפר שהיה מזועזע, אך ”היא חשבה שזה מצחיק”

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

אם בריטית אחת הייתה נחושה להוכיח בדיוק עד כמה "קשוח" העובר שהיא עתידה ללדת – והכתה את בטנה עם פטיש. הת'ר ת'ורפ, בת 24 מבירמינגהאם, בריטניה, נמצאה אז שבועות בודדים בלבד לפני הלידה הצפויה של בנה כשבן זוגה לשעבר, שון הנלון, צילם אותה במטבח בביתם.

למרבה ההפתעה, הת'ר הולידה תינוק בריא ובלונדיני בשם ג'ונתן. ולא רק שהוא נולד בריא – ג'ונתן זכה לכינוי "סופר ילד", לאחר שבמהלך לידתו, האם סבלה מצירים במשך חמש דקות בלבד. האם סיפרה כי מאז לידתו לפני כשנה, הילד למד במהירות ללכת, לדבר ולקרוא, הרבה לפני פעוטות אחרים בגילו.

הת'ר וג'ונתן התפרסמו לאחר שהצטלמו לכתבה בעיתון המקומי בחליפות סופרמן תואמות. בן זוגה לשעבר של הת'ר החליט לפרסם את הצילום המטריד לאחר פרסום הכתבה.

הוא סיפר לעיתון הבריטי "דיילי מירור", כי הוא היה מזועזע מהמקרה, אך הת'ר "חשבה שזה מצחיק". "אני לא יכולתי להאמין למה שראיתי", סיפר, "אני לא מאמין שהמשטרה לא תיחקרה את הת'ר לפחות. אם היה סרטון של מישהי מכה תינוק בפטיש, היא הייתה באזיקים תוך עשר שניות בדיוק".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully