וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב טוען: צילמתי את רוח הרפאים של בני המת

ניקולאס בן התשע מת בטורנדו באוקלהומה אולם אביו טוען כי הוא הגיע לבקר בחגיגות יום העצמאות והציג תמונה שלו: "הוא אהב לשחק עם זיקוקים"

משפחה שאיבדה את בנה בטורנדו באוקלהומה בחודש מאי, טוענת כי הם זכו לראות אותו שוב לאחר מותו. ניקולאס מקבה בן התשע נהרג בסופת הטורנדו "מור", שגבתה את חייהם של 24 אנשים, ביניהם תשעה ילדים. אביו של ניקולס, סקוט מקבה, הציג לערוץ 9 האמריקאי תמונה של אחייניתו מדיסון, שצולמה בחגיגות הארבעה ביולי כשהיא משחקת עם זיקוק – כאשר מאחוריה מופיעות פנים מסתוריות. סקוט משוכנע כי מדובר ברוח הרפאים של בנו.

"לא יכולתי להאמין למה שאני רואה", אמר האב, "ניקולס אהב את הארבעה ביולי ואהב לשחק עם זיקוקים. כשאחי ראה את התמונה של בתו הוא אמר שהשיער שלו על העורף נעמד ואני הייתי בשוק. ברור שזו לא מדיסון בתמונה וברור שיש שם שתי דמויות או דמות אחת ורוח של דמות אחרת". האב אף הוסיף כי בנו נקבר בחולצה אדומה - וגם בתמונה ניתן להבחין בצבע אדום של חולצה אותה לובשת הדמות מאחורי מדיסון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוח רפאים או תעתוע מצלמה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר פרסום התמונה והטענות של המשפחה צצו ספקנים רבים, שחלקם טוענים כי בתמונה ניתן לראות בסך הכל כפילות של הפנים של האחיינית, בשל התאורה שמסנוורת את עדשת המצלמה, אולם האב טוען "הם יכולים להגיד מה שהם רוצים. אני מאמין שהבן שלי צופה בנו עכשיו".

צפו בראיון עם האב

  • עוד באותו נושא:
  • רוח רפאים
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully