וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטית מברזיל מוכרת את בתוליה, בפעם השנייה

אחרי שמכרה את בתוליה, במסגרת תוכנית ריאליטי, תמורת 780 אלף דולר, טוענת הצעירה הברזילאית כי העסקה "לא מומשה" וכי עדיין ניתן לרכוש את בתוליה

סטודנטית ברזילאית בת 21 שהתפרסמה לאחרונה לאחר שמכרה את בתוליה במסגרת תכנית ריאליטי תמורת 780 אלף דולר, מציעה אותם כעת שוב למכירה וטוענת כי היא עדיין בתולה. הצעירה, קטרינה מילגוריני, פתחה מכרז באתר מיוחד שהקימה לכבוד המאורע, כאשר הסכום ההתחלתי לקניה הוא 100,000 דולר והיא מקווה להשיג לפחות מיליון וחצי דולר.

כאמור, זו לא הפעם הראשונה בה מילוגריני מוכרת את בתוליה. בפעם הראשונה זה נעשה במסגרת סרט דוקומנטרי תחת הכותרת "דרושים בתולים", שהיה אמור לעקוב אחרי חייהם של מיגלריוני ואלכס סטפנוב, הנציג הגברי הבתול. במכירה הפומבית של בתוליה של מיגליוריני זכה אז מיליונר יפני בן 53 שהזדהה בשם "נטאסו", אולם הצעירה טענה כי היא רומתה ונוצלה ולכן ה"עסקה" לא יצאה לפועל והיא עדיין בתולה.

בראיון שהעניקה אז להפינטגטון פוסט אמרה מיגליוריני, כי המכירה הפומבית המתוקשרת של בתוליה, שפורסמה בחודש אוקטובר שעבר על ידי היוצר האוסטרלי ג'סטין סיסלי, הפכה לכישלון גדול. "הרגשתי כמו קורבן... הוניתי על ידי סיסלי, שניסה לרמות אותי ואת כולם". לדבריה כשנפגשה עם הקונה של בתוליה במסעדה באוסטרליה הוא לא תאם לתיאור החיצוני שלו כפי שסיפר לה סיסלי והם לא קיימו יחסי מין בסופו של דבר. בנוסף, היא טוענת כי סיסלי לא שילם עבור הנסיעות שלה או העביר לה את הכסף שהובטח לה.

בעקבות הפרשה והמכירה המתוקשרת הפכה מיגליוריני לכוכבת בברזיל ואפילו הצטלמה למגזין פלייבוי המקומי. למרות זאת, בברזיל מטילים ספק בעובדה שהיא בתולה ומסבירים כי לא ניתן לאמת זאת רפואית.

עוד בנושא
ריאליטי חדש: גבר ואישה מוכרים את בתוליהם

הצעירה שמכרה את בתוליה: "רומיתי ונוצלתי"

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully