וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצוץ ברשפון: טעות בזיהוי או מעשה מתוכנן?

19.11.2013 / 23:26

איש העסקים שמטען חבלה הוצמד לרכבו טוען כי אין לו מושג מי יכול היה לעשות דבר כזה. ממצאי החקירה הראשוניים מעלים דווקא את האפשרות כי סכסוך כספי עומד ברקע למעשה

מי הטמין את מטען החבלה שהתפוצץ אמש (שלישי) ברכבו של איש עסקים ברשפון? במשטרה משוכנעים כי לא מדובר בטעות בזיהוי וצמצמו את האפשרויות לשני כיווני חקירה עיקריים, אך טרם עצרו חשודים. מדובר באיש עסקים מתחום ההיי-טק והנדל"ן, אשר נמנה עם האוהדים המושבעים של קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב ודמות מוכרת במועדון.

הפיצוץ העז החריד את היישוב השקט בשרון אמש מעט אחרי השעה 23:00. מטען חבלה שהוטמן ברכב התפוצץ וגרם לו נזק כבד. עם זאת, איש לא היה ברכב באותה השעה ובאירוע לא היו נפגעים. כוחות של משטרת מחוז תל אביב הגיעו למקום יחד עם חבלנים, אשר קבעו כי מדובר במטען חבלה שהוכן מבעוד מועד.

מטען חבלה התפוצץ במכוניתו של איש עסקים ברשפון, איש לא נפגע. 18 בנובמבר 2013. חטיבת דובר המשטרה
הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך כספי בין איש העסקים לבין גורמים שונים/חטיבת דובר המשטרה

החקירה הוטלה על צוות החקירה המיוחד של מרחב ירקון, בפיקודה של רב-פקד רונה פינגלאי. לחוקרים שגבו את עדותו בביתו לאחר הפיצוץ סיפר איש העסקים כי אין לו מושג מי יכול היה לעשות לו דבר כזה. יחד עם זאת הוא משתף פעולה עם חוקריו. מהחקירה עולה החשד כי מניחי המטען ידעו בדיוק למי הוא מיועד, וכי לא מדובר בטעות בזיהוי. עוד עולה כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך כספי בין איש העסקים לבין גורמים שונים. השמועה אודות הפיצוץ ברכב התפשטה במהלך הלילה בין אוהדי קבוצת הפועל תל אביב, אשר מכירים היטב את האיש.

"בשעה שקרה המקרה היינו עסוקים בלחגוג את הניצחון בדרבי", סיפר אחד האוהדים, "אבל בסביבות אחת בלילה התקשר אלי חבר שגם הוא אוהד ושאל אם שמעתי על מה שקרה. למרות זאת, בהפועל לא בטוחים שיש קשר בין הקבוצה לבין האירוע". שמו של איש העסקים נקשר לפני כשנתיים לסכסוך המתוקשר בין בעלי הקבוצה, מוני הראל ואלי טביב. האחרון היה אף הוא נתון למתקפה אלימה, כאשר לפני כמה שבועות נמצא רימון רסס מתחת למכוניתו.

אילוסטרציה מוני הראל אלי טביב. איתי חסיד, ברני ארדוב
היה מעורב בסכסוך המתוקשר בין השניים. טביב והראל/ברני ארדוב, איתי חסיד

איש העסקים סירב הערב להתייחס לאירוע. מקורביו סיפרו לוואלה! חדשות: "הוא די בשוק, בהלם, הוא כמובן לא מעלה על דעתו מה ההקשרים של האירוע הזה לחיים שלו. מדובר באיש צבעוני, לא אדם ביישן, בלשון המעטה. אבל לא ידעתי שהוא במקומות האלה. היום הוא שידר עסקים כרגיל, והוא משדר גם הרבה כוח".

ממועדון הכדורגל הפועל תל אביב נמסר: "חבל ששם המועדון נקשר בדברים כאלה. אין קשר בין הדברים ובטח לא בין הפועל תל אביב לדברים, מלבד העובדה שהאיש הוא אוהד הקבוצה".

עוד בנושא:
מטען חבלה התפוצץ במכונית ברשפון; איש לא נפגע

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully