וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול המבקרים: אריה טרף לביאה בגן החיות

למבקרים בגן החיות בדאלאס חיכתה חוויה נדירה ומזעזעת: אל מול עיניהם, אחד מהאריות לפת בפיו לביאה והרג אותה. "הוא כנראה ראה משהו שהוא לא רואה מדי יום" ניסו להסביר בגן

המבקרים שהגיעו ביום ראשון לגן החיות בדאלאס, טקסס, עמדו המומים אל מול המחזה שנגלה לעיניהם: אריה תקף והרג לביאה, ללא סיבה נראית לעין. על פי הדיווח בהאפטינגטון פוסט, האריה בן ה-5 חי יחד עם אריה נוסף ושלוש לביאות במתחם הסוואנה בגן החיות, ועל פי עדי הראיה הוא קפץ לפתע על אחת מהלביאות, ללא כל התגרות מצידה, ונשך אותה בצווארה. למרבה החרדה, גם האריה השני הצטרף אליו לתקיפה מיד והכל אל מול עיניהם של המבקרים בגן החיות. עוד לפני שהעובדים במקום הספיקו להתערב, הלביאה ג'והארי כבר הייתה מתה.

"ראינו את האריה מחזיק אותה ומצמיד אותה לקרקע", סיפר עד הראייה מייקל הנסו לרשת NBC, "לא היה דם, אבל הוא החזיק אותה ככה בערך עשר דקות עד שהיא הייתה חסרת חיים".

צפו בדיווח ברשת CNN

מומחים לאריות מספרים כי למרות שהם יכולים להיות תוקפניים, האריות לא נוהגים לתקוף את בני מינן, בייחוד לא כאלה החברים בלהקתם. "זה מקרה מאוד נדיר ומצער. במשך 35 שנים שאני וטרינרית בגני חיות לא ראיתי משהו כזה קורה", אמרה לין קרמר, סגנית מנהלת גן החיות. "אני משערת שמשהו גרם לאריות להתנהג ככה. משהו שהם לא רואים מדי יום", ניסתה להסביר. לאחר המקרה הופרדו האריות הזכרים משאר הלהקה, אולם בגן החיות הבהירו כי אין בכוונתם להמיתם.

ההודעה על מות הלביאה מעמוד הפייסבוק של גן החיות

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully