וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המחסל מספר 1" מפתח אפליקציית ניווט לבתי קברות

18.11.2013 / 11:36

אבנר הררי עתר בבקשה לקדם, מבין הסורגים, רעיון ליישום סלולרי שיסייע בהתמצאות במתחמי ענק ואף יציע שירות לחידוש מצבות. הוא גם מבקש להתראיין ולהשתתף ב"סדנת עצבים"

העבריין אבנר הררי, מי שהוגדר בפי המשטרה כ"מחסל מספר 1 בישראל", פנה לבית המשפט בטענה כי שירות בתי הסוהר מונע ממנו לקדם פרויקט סטארט-אפ שלטענתו הוא מקדם. הררי, שמרצה שש שנת מאסר בגין קשירת קשר לביצוע פשע ועבירות נשק, הגיש עתירה באמצעות עו"ד אבי עמירם, ודרש לאפשר לו לקדם את הרעיון בין כותלי הכלא, ובתוך כך גם להתראיין לכלי התקשורת. בנוסף, ביקש הררי לאפשר לו להשתלב ב"סדנה לעצבים" שלטענתו תסייע לו לצאת ממעגל הפשע במאמצי השיקום שלו. כדי להוכיח את מאמציו, ציין הררי בעתירה כי במהלך מאסרו התנהג למופת, ובאחרונה ויתר על האפשרות להגיש בקשה לנכות שליש מעונשו, כיוון שהוא מעדיף לסיים את הסדנה ולהשתקם כראוי.

לטענת הררי, הוא ואסיר נוסף פיתחו רעיון לאפליקציה נלווית לתוכנות ניווט, שתאפשר התמצאות קלה במתחמי ענק כגון קניונים, בתי חולים ובתי עלמין. לדבריו, היישום יכלול את שעות הפתיחה של כל חנות ומחלקה אליהן יבקשו להגיע בקניונים ובבתי החולים, בעוד שבבתי העלמין תהיה קיימת גם האפשרות לשירותי ניקיון מצבות. "אין דרך לפיתוח המיזם אלא באמצעות פרסום מסיבי בכלי התקשורת, והדרך היחידה לשכנע משקיעים ליטול חלק בפיתוח היא לאפשר ראיון", נכתב בעתירה. לטענתו, לאחר שבקשתו סורבה מספר פעמים בידי שב"ס, נאלץ לפנות לערכאות משפטיות.

הררי, שנחשב ל"מוציא לפועל" של משפחת אברג'יל, זוכה ממרבית הסעיפים בהם הואשם - לרבות סעיפי ניסיון רצח. לפי כתב האישום שהוגש נגדו ב-2010, הררי פעל יחד עם עידן חיים, ציון יעיש וישראל חמדי במטרה לרצוח את העבריין אייל בליסה, המקורב לעמיר מולנר. הארבעה נעצרו ליד ביתו של בליסה בגבעת שמואל, שם אספו מידע לקראת התנקשות בחייו. למרות שכתב האישום ייחס לארבעה ניסיון רצח, ב-2011 הם זוכו מעבירה זו, לאחר שהמשטרה והפרקליטות לא הצליחו להציג די ראיות, והם הורשעו בקשירת קשר לביצוע פשע ובעבירות נשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully