וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין אבנר הררי בקמפיין ציבורי: "אני זכאי"

15.1.2012 / 17:51

מי שנידון ביוני אשתקד לשש שנות מאסר בגין קשר לרצח וריצה במצטבר 35 שנים בכלא, פתח במאבק ציבורי במטרה להוכיח את חפותו. "כל התיק אינו עומד אפילו על כרעי תרנגולת"

קמפיין חדש ל"מחסל": העבריין אבנר הררי, שהמשטרה הגדירה "המחסל מספר אחת", החל לאחרונה במסע ציבורי שנועד לטהר את שמו. לצורך כך מסייעים לו חברים וקרובי משפחה השוהים מחוץ לכותלי בית הסוהר.

לאחרונה נתלו ברחבי תל אביב שלטים עם הכיתוב "אבנר הררי זכאי". מאחורי היוזמה עומדים מקורביו של האסיר, שהחליטו לצאת בקמפיין ציבורי הקורא לשחרורו. הררי נידון בחודש יוני האחרון לשש שנות מאסר, לאחר שהורשע בקשירת קשר לרצוח את אייל בליסה במסגרת סכסוכים בעולם התחתון.

שלטים של אבנר הררי בתל אביב, ינואר 2012. נמרוד סונדרס
השלטים שתלו חבריו וקרוביו של הררי/נמרוד סונדרס

"הפרקליטות והיאחב"ל מחפשות אותו"

הררי זוכה מסעיף של ניסיון לרצח. פרקליטיו, עורכי הדין אבי עמירם ואיתן סבג, הגישו לאחרונה ערעור לבית המשפט העליון על הרשעתו. לדברי עורך הדין עמירם, הקמפיין החדש מבטא את תחושתו של הררי, כי הפרקליטות והיחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית במשטרה, שמו להן למטרה להשאירו מאחורי סורג ובריח.

"כל התיק הזה, מתחילתו ועד סופו, אינו עומד אפילו על כרעי תרנגול", אמר עורך הדין לוואלה! חדשות. "ההרשעה כאן היא חסרת בסיס וחסרת ראיות לחלוטין. לצוות החוקר לא הייתה כל ראיה פורנזית, ואפילו הקורבן, אייל בליסה, שלח מכתב להרכב השופטים שבו הוא טוען שאין כל קשר בינו לבין הררי והוא מבקש לשחרר אותו. התחושה הזאת, שהיא מובנת לחלוטין, הובילה את הררי למסקנה שהפרקליטות והיאחב"ל מחפשות אותו".

אין זו הפעם הראשונה שהררי עולה לכותרות כשהוא מאחורי סורג ובריח. בשנת 2010 קיבל בית המשפט לעניינים מנהליים את עתירתו, בה דרש להכניס מאוורר לתאו והורה לשב"ס לבחון את הכנסתם של אמצעי אוורור נוספים לתא הכלא בו ריצה את מאסרו הקודם.

הררי הורשע בעבר ואף ריצה עונש מאסר ממושך בפועל לאחר שהואשם בניסיון לחסל את העבריין אסי אבוטבול. כמו כן, ריצה עונש מאסר בגין איום מפורש שהשמיע נגד העבריין שלום דומרני, אשר היה אחראי לתקיפתו בשנה שעברה. בסך הכל הצטברו כל תקופות המאסר של הררי במהלך חייו לכדי 35 שנים.

עוד על אבנר הררי

חוזר לכלא: 6 שנות מאסר נגזרו על אבנר הררי
אבנר הררי זוכה מניסיון רצח, הורשע בקשירת קשר
אבנר הררי נושם לרווחה: מאוורר יוכנס לתאו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully