וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: רכבת מחצה אוטובוס ששב מחתונה, עשרות נהרגו

18.11.2013 / 9:27

לפחות 24 בני אדם מתו בתאונה, לפנות בוקר מדרום קהיר. לטענת הרשויות, כלי הרכב חצה את המחסום באור אדום. הציבור במצרים מוחה זה זמן רב על רמת הבטיחות הירודה בדרכים

צילום: הטלוויזיה המצרית, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

24 בני אדם נהרגו ועוד 20 נפצעו לפנות בוקר (שני) במצרים, כשרכבת התנגשה בטנדר ובאוטובוס מדרום לקהיר. סוכנות הידיעות המצרית "מנה" דיווחה כי הרכבת יצאה מאסוואן וחלפה בבני סוויף, והתנגשה בשני כלי הרכב במחסום באזור גיזה. הטלוויזיה המצרית דיווחה כי רבים מההרוגים באוטובוס היו בני משפחה ששבו מחתונה.

מנהל רשות הרכבות, חוסיין זכריה, אמר כי נהג הרכבת הופתע כשהאוטובוס והטנדר חצו את הפסים. לדבריו, המחסום היה סגור ונעול בשלשלאות, ואורות האזהרה פעלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת התאונה, לפנות בוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הציבור במצרים מוחה תקופה ארוכה נגד הבטיחות הירודה במסילות הרכבת. כמה תאונות קטלניות אירעו במדינה בשנים האחרונות, בשל מחסומים שלא היו מאוישים.

בחודש ינואר השנה, נהרגו 19 חיילים כשרכבת שהובילה טירונים ירדה מהפסים ליד קהיר. בחודש נובמבר 2012, נהרגו 50 בני אדם, רובם ילדים, כשרכבת התנגשה באוטובוס מדרום לקהיר.

אסון הרכבת החמור ביותר במצרים היה ב-2002. שריפה התלקחה בשבעה קרונות של רכבת עמוסה בקהיר. 370 בני אדם נספו באסון. הממשלה הזמנית במצרים, שמונתה אחרי הדחתו של הנשיא מוחמד מורסי, הכריזה על תכנית לשפר את רמת הבטיחות בדרכים.

לקריאה נוספת
אסון במצרים: רכבת מחצה אוטובוס, 50 ילדים נהרגו
מצרים: 19 טירונים נהרגו בתאונת רכבת ליד קהיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully