וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומרני התריס: למשטרה אין הקלטות שסחטתי, אני זכאי

17.11.2013 / 17:21

מעצרו של העבריין הדרומי הוארך ב-4 ימים, אולם השופט הטיח ביקורת במשטרה על כך שלא סיפקה עדויות מפלילות לסחיטה של "הרנטגן". גם סנגורו של דומרני בטוח: "לא יהיה אישום"

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

איפה הראיות? בדיון בהארכת מעצרו של שלום דומרני בבית השלום בראשון לציון התברר היום (ראשון) כי בידי המשטרה אין הקלטות של האזנות הסתר לראש ארגון הפשע - שלכאורה אמורות להפליל אותו. ההקלטות היו יכולות לאשש את דבר הפגישה עם הרב יעקב איפרגן ("הרנטגן"), שם לפי החשד איים עליו דומרני וסחט אותו - זאת בניסיון להטות את תוצאות הבחירות המקומיות לטובת ראש העיר הנבחר, יחיאל זוהר. עם זאת, החליט בית המשפט להאריך את מעצרו של דומרני בארבעה ימים נוספים.

"זה מה שמזכה אותי. בגלל זה לא הביאו (את האזנות הסתר, י.א). הטלפון שלי לא מואזן?", גיחך דומרני. הוא התעקש שיציגו את ההאזנות שמוכיחות שלא איים על הרב. גם השופט מנחם מזרחי מתח ביקורת על המשטרה: "זה חמור מאוד שלא הוצגו האזנות".

מעורב נוסף בפרשה, הרב יורם אברג'ל, שנחשד כי הוא זה ששלח את דומרני לסחוט את "הרנטגן", שוחרר למעצר בית מחוץ לנתיבות. המשטרה טענה בדיון שבמהלך הפגישה בביתו של איפרגן, אמר לו דומרני: "פוגעים ברב יורם (אברג'ל), יש דרכים לטפל בזה". לטענת ההגנה, הדברים הוצאו מהקשרם, שכן העד שסיפר על המקרה שמע את הדברים הגיע אחרי שהפגישה החלה ולא ידע מה קדם למה.

לדברי דומרני, הרבנית ברוריה זבולוני – אחותו של הרב איפרגן - היא זו שיזמה את הפגישה בינו לבין הרב. "יש לכם תוכן, כי אם לא השופט מעיף אתכם", אמר דומרני. "יש שיחה של שמונה-תשע דקות שהרבנית מתקשרת אליי, אחרי זה הרב מתקשר פעמיים. פתאום אין האזנות טלפון. אם לא, לא הייתי הולך אליו. מה יש לי לבוא לרב איפרגן?".

עוה"ד רועי אטיאס ומוטי בניטה המייצגים את דומרני ו"חייל" נוסף בארגונו מסרו בתגובה כי מדובר בחשד מופרך ומשולל יסוד נגד מרשם. "בית המשפט הקציב למשטרה שלושה ימים אחרונים בהחלט לגיבוש כתב אישום, שברור שלא יתגבש. הם ישוחררו, עובדה שתעמיד את המשטרה במבוכה גדולה", סיכמו.

לקריאה נוספת:
מאות הפגינו למען הרב אברג’ל: ”לא יסולח למשטרה”
פרשת דומרני: אחות ”הרנטגן” נחתה בארץ ונחקרה
השופט: ”החשדות נגד הרב אברג’ל - ערטילאיים”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully