וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נערים הבטיחו סיגריות לבת 8 - ותקפו אותה מינית"

17.11.2013 / 15:02

השלושה, בני 12 ו-13 מהשרון, נאשמים כי לקחו את הילדה למחסן מבודד וביצעו בה מעשים מגונים ומעשי סדום בזמן שאחד שמר על המקום. הם חדלו ממעשיהם רק כשעובר אורח הגיע למקום

לבית המשפט לנוער בשרון הוגש בצהריים (ראשון) כתב אישום נגד שלושה נערים בני 12 ו-13 בגין ביצוע עבירות מין בילדה בת שמונה. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אורלי שרגנהיים מפרקליטות מחוז מרכז, בתחילת החודש לקחו השלושה את הקטינה למחסן מבודד ושם ביצעו בה כמה פעמים מעשי סדום ומעשים מגונים, בזמן שאחד מהם וידא שאיש לא נכנס למקום. המעשים נפסקו רק לאחר שעובר אורח עבר במקום והבריח את השלושה.

עוד עולה מכתב האישום כי הנערים תקפו את הילדה וגרמו לה נזקים נפשיים קשים. לטענת הפרקליטות, המעשים בוצעו בתמורה לבדלי סיגריות שסיפקו לילדה. השלושה נעצרו לחקירה ושוחררו בתומה.

בחודש יולי האחרון עוכבו תשעה נערים בני 18-15, רובם תושבי השרון, בחשד שביצעו עבירות מין בילדה בת 12 בכמה הזדמנויות ובמקומות שונים. לאחר חקירתם, שוחררו חמישה מהם בתנאים מגבילים ושלושה נוספים נעצרו בשל החשדות נגדם. החקירה החלה לאחר שמידע על הילדה הגיע למשטרה מגורמים המקורבים למשפחה. חלק מהחשודים הודו במיוחס להם וקשרו עצמם למעשים. מדובר, ככל הנראה, בעבירות שנעות מהטרדה, ועוד לאונס ומעשי סדום. בחלק מהמקרים העבירות בוצעו בבתי החשודים. עוד עולה מהחקירה כי בין הקטינה לבין חלק מהחשודים הייתה היכרות מוקדמת.

לקריאה נוספת:
חשד: תשעה נערים מהשרון ביצעו עבירות מין בבת 12
התעללות מינית בפנימייה: 3 נערים נעצרו בחשד שתקפו חבריהם
חשד: 3 נערים התעללו מינית בילד בבית כנסת בצפון

לפניות לכתב: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully