וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעללות מינית בפנימייה: 3 נערים נעצרו בחשד שתקפו חבריהם

יהושע בריינר

29.4.2013 / 10:22

השלושה, בני 16, חשודים בשורת עבירות התעללות פיזית ומינית בלפחות שלושה מחבריהם לספסל הלימודים, בפנימייה לנוער בסיכון. מעצרם הוארך ביממה

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

משטרת מחוז ש"י עצרה אמש (ראשון) שלושה נערים בני 16 בחשד שהתעללו פיזית, נפשית ומינית בחבריהם לפנימייה לנוער בסיכון. השלושה חשודים בהתעללות שנמשכה חודשים ארוכים ובלפחות בשלושה מחבריהם לספסל הלימודים. מעצרם הוארך ביממה. עורך דין אייל שמחוני מהסנגוריה הציבורית, בא כוחו של אחד החשודים, מסר בתגובה: "מדובר בהחלט בחשדות חמורים, אך יש חשדות נגדיים כנגד המתלוננים שהמשטרה לא חקרה אותם, ואף בית המשפט העיר על כך בדיון".

המשטרה מייחסת לחשודים, עבירות חמורות של סחיטה באיומים, תקיפות אלימות ומיניות, שידול לסמים, כליאת שווא, עבירות רכוש ומעשים נוספים.

במשטרה חושדים כי מדובר רק בקצה הקרחון של הפרשה, ואומרים כי צפויים מעצרים נוספים בפרשה שנמצאת בראשיתה. בצהריים יובאו השלושה להארכת מעצרם בבית משפט השלום בפתח תקווה.

ח"כ יוני שטבון (הבית היהודי) התייחס לפרשת ההתעללות המינית שנחשפה בפנימייה, ואמרי כי "בזמן שבכנסת עסוקים בסוגיות שוליות כמו תג מחיר, הבעיות האמיתיות נמצאות מתחת לאף. זוהי פרשה חמורה שהיא רק קצה הקרחון בכל הקשור להפקרת המדינה את הטיפול בנוער שנמצא בסיכון". שטבון הודיע כי כחבר ועדת החינוך בכוונתו לדרוש לשים את הסוגיה בראש סדר העדיפויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully