וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 8 נדקר על ידי תלמיד באשדוד, אמו לא יו?דעה

17.11.2013 / 17:39

לדברי האם, לאחר שבנה נדקר במספריים במהלך ויכוח, המזכירה חבשה את ידו והתקשרה לאחותו. זו פינתה אותו לקופת חולים, שם הוחלט לפנותו לבית חולים. "הוא יכול היה לאבד ידו"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד, גדי וינסטוק

רשלנות של בית הספר? א', ילד בן שמונה, אושפז בבית חולים לאחר שנדקר על ידי תלמיד אחר בבית ספר באשדוד. אמו של א' מאשימה את בית הספר כי לא טיפל בילד כראוי. "אפילו לא התקשרו אליי להודיע לי", אמרה האם לוואלה! חדשות. "אמרו לאחותו שהוא נפצע וביקשו ממנה לבוא לטפל בו, כשבפועל נפגעו לו הוורידים".

האירוע התרחש ביום שלישי שעבר, זמן קצר לאחר שא? הגיע לבית הספר מוריה בעיר. במהלך ההפסקה, בעת ששיחק עם הילדים בחצר, ניגש אליו ילד בן 12 ובין השניים התפתח ויכוח. בשלב מסוים הילד אמר ל-א': "רוצה לראות איך אני דוקר אותך?", ומיד הוציא מספריים מכיסו ודקר את אותו פצע עמוק בידו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"אמרו לאחותו שהוא נפצע וביקשו ממנה לבוא לטפל בו, כשבפועל נפגעו לו הוורידים". התלמיד הפצוע/מערכת וואלה, צילום מסך

לדברי אחותו של בן השמונה, בשלב זה התקשרו אליה מבית הספר וביקשו לפנות את הילד לטיפול. הילד העיד כי מזכירת בית הספר הניחה חבישה על ידו ולמעשה זהו הטיפול היחידי שקיבל. אחותו של א' הביאה אותו לקופת החולים הסמוכה, שם הוחלט לפנותו בדחיפות לבית החולים.

כאשר הגיע הילד לבית החולים יחד עם אמו, הזדעזעו הרופאים מעומק הפצע. הילד נזקק לתפרים בידו ואושפז למשך יום שלם. "הם אמרו שזה עלול היה להיגמר גרוע בהרבה", אמרה האם. "הוא יכול היה לאבד את היד. היה צריך לפנות אותו כמה שיותר מהר ולא להתמהמה". האם טענה עוד ש"בבית הספר לא התייחסו לאירוע ברצינות. המנהל לא פנה אליי ולא עשה כלום". בסופו של דבר, נאמר לאם כי הילד הדוקר הורחק מבית הספר למשך שבוע. "הילד הזה שדקר את בני הוא עבריין. צריך להרחיק אותו מבית הספר לצמיתות. זה עבריין בפוטנציה".

בבית הספר מוריה סירבו להגיב לידיעה.

אלימות בבית הספר - כתבות נוספות:
הותקף מינית 3 פעמים: "בית הספר לא עשה כלום"
חשד: בן 13 ניסה לחטוף נשק ממאבטח כדי לתקוף מורה
אישום: מנהל ומורה בבית ספר בלוד תקפו תלמיד בן 12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully