וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל עבירות תנועה: אח הנאשם ברצח בבר-נוער למאסר

גלעד גרוסמן

17.11.2013 / 11:32

יעקב פליסיאן הודה והורשע בהסדר טיעון בנהיגה בשכרות ובפסילת רישיון. הוא ביקש להקל בעונשו בשל נסיבותיו, אך השופט קבע: "אין מנוס מלקבל את הרף העליון של הסדר הטיעון"

בית משפט לענייני תעבורה בתל אביב גזר בשבוע שעבר עשרה חודשי מאסר על יעקב פליסיאן, אחיו של הנאשם בביצוע הרצח בבר-נוער בתל אביב, שהודה במסגרת הסדר טיעון בארבע עבירות תנועה, בהן נהיגה בשכרות ונהיגה בפסילה. פליסיאן הואשם בכך שבתחילת השנה נהג שיכור, התעלם ממחסום משטרתי ונעצר רק לאחר שמתנדב משטרה רדף אחריו. כמו כן, הוא הואשם במקרה נוסף של נהיגה בשכרות ובמקרה אחר של נהיגה תחת השפעת סם. במסגרת הסדר הטיעון שונו חלק מהעבירות, ובסופו של דבר הוא לא הורשע בנהיגה תחת השפעת סם.

יעקב פליסיאן-  קרוב משפחתם של החשודים בפרשת הרצח בבר-נוער בדיון בהארכת מעצרו בגין ביצוע אונס, יוני 2013. דרור עינב
"עבר בחצי השנה האחרונה טלטלה קשה". יעקב פליסיאן/דרור עינב

בשלב הטיעונים לעונש ביקש פליסיאן מבית המשפט להתחשב בנסיבות חייו, ולהקל בעונש. בין היתר, טען פליסיאן כי שליחתו למאסר בעיתוי זה תפגע ביכולת של משפחתו להעמיד לאחיו הגנה ראויה במשפטו. "לא נעלם ממני כי הנאשם עבר בחצי השנה האחרונה טלטלה קשה עם מעצרו של אחיו בחשד לעבירות חמורות, וכן עם טרגדיה נוספת שפקדה את משפחתו כשאחיו הצעיר, נער בן 15, נפטר בתאונת עבודה, בנסיבות טרגיות", כתב השופט אהרן האוזרמן. עם זאת, אולם הוסיף השופט כי למרות זאת, אין מנוס מלקבל את הרף העליון של הסדר הטיעון.

לפליסיאן 24 הרשעות תנועה קודמות, והוא אף היה מעורב בעבר בתאונה. כמו כן, יש לו עבר פלילי נרחב, הכולל הרשעות בשורת עבירות, בהן הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, העלבת עובד ציבור, איומים, חבלה חמורה ועבירות נוספות. עם זאת, העבירה האחרונה שבגינה הורשע הייתה ב-2007. בחודש שעבר החליטה הפרקליטות לסגור את תיק החקירה נגד פליסיאן בחשד לאונס של עורכת דין.

לקריאה נוספת:
יעקב פליסיאן נמצא דובר אמת בבדיקת פוליגרף
החשוד באונס: יעקב פליסיאן, אחיו של החשוד מהבר-נוער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully