וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב פליסיאן נמצא דובר אמת בבדיקת פוליגרף

30.6.2013 / 17:08

פליסיאן, החשוד באונס עו"ד שביקשה לייצג את אחיו חגי, צפוי להשתחרר למעצר בית לאחר שבדיקה במכונת אמת אוששה את טענתו כי היחסים היו בהסכמה. המתלוננת סירבה להיבדק גם היא

צילום: דניאל בוק; עריכה: טל רזניק; קריינות: לירון בארי

בית משפט השלום בראשון לציון הורה היום (ראשון) לשחרר למעצר בית של 15 ימים את יעקב פליסיאן, החשוד באונס עורכת הדין שעמה נפגש כדי לדון בייצוגו של אחיו חגי, החשוד בפרשת הרצח בבר-נוער. בדיון בהארכת המעצר נחשף כי פליסיאן נמצא דובר אמת בבדיקת הפוליגרף שנערכה לו על ידי המשטרה. בנוסף נודע כי עורכת הדין המתלוננת סירבה לעבור בעצמה בדיקת פוליגרף של המשטרה, וביקשה לבצע את הבדיקה במכון פרטי. המשטרה ביקשה עיכוב ביצוע לשחרור למשך 24 שעות.

יעקב פליסיאן, אחיו של החשוד המרכזי ברצח בבר-נוער ב-2009, נעצר לפני כעשרה ימים, אחרי שעורכת דין התלוננה כי נאנסה על ידו. הוא הכחיש את הדברים וטען כי היחסים נעשו בהסכמה. במהלך הדיון הראשון בהארכת מעצרו התפרץ פליסיאן כמה פעמים ולבסוף הוצא מהאולם. בין השאר צעק החשוד: "אני נלחם פה על החיים שלי, אני סיפרתי להם כל מה שהיה, אמרתי להם את האמת. זה ביזיון בשבילי להיות במצב כזה, במעמד הזה, זה ביזיון בשבילי".

אחרי הדיון היום בבית המשפט, אמרו עורכי הדין אבי עמירם ומשה יוחאי, המייצגים את החשוד: "יעקב פליסיאן יצא דובר אמת בפוליגרף משטרתי, שאותו ביקש כבר בתחילת החקירה. חבל שהמתינו כך כך הרבה זמן לבדיקה הקרדינלית הזאת. מעבר לכך, הוא שיתף פעולה באופן מלא ומסר גרסה מלאה, שעיקרה שהכל נעשה בהסכמה. ומנגד, המתלוננת סירבה לעבור בדיקת פוליגרף משטרתית. התוצאה היא שגרסתו גרסת אמת. נקווה שבכך תסתיים הסאגה אליה הוא נקלע שלא בטובתו".

בתוך כך, בית משפט השלום בתל אביב האריך בצהריים את מעצרו של אחיו, חגי פליסיאן, בחמישה ימים. בדיון ציין השופט עידו דרויאן כי לאור חומר הראיות יוגש בוודאות כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully