וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד החולה שהגשים חלום - והפך לבאטמן ליום אחד

סן פרנסיסקו כולה התגייסה למען מיילס סקוט, חולה סרטן בן 5, שחלם להפוך לבאטמן. רחובות העיר נצבעו שחור - וסקוט נלחם ברשע כשהוא נוסע ב"באטמוביל". וגם אובמה שלח ברכה

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

גיבורי על, נבלים, ניידות משטרה והמון המריע ליקיר העיר ששוב "הציל את המצב": למשך כמה שעות אתמול (שישי) התחפשה העיר סן פרנסיסקו שבארצות הברית לגות'האם, עירו הדמיונית של ברוס וויין, הלא הוא באטמן ("איש העטלף").

אלפי בני אדם מילאו את רחובות העיר, הכול לכבודו של מיילס סקוט בן החמש, אשר אובחן בגיל צעיר כחולה בלוקמיה (סרטן הדם). בעזרתם האדיבה עד מאוד של עיריית סן פרנסיסקו ועמותת MAKE-A-WISH, הפך סקוט ליום אחד לילד העטלף (Bat Kid), עוזרו של באטמן, הנלחם עמו ברחבי העיר בנבלים המיתולוגיים של סדרת הסרטים והקומיקס הפופולרית.

ילד חולה לוקמיה הפך ל'באט קיד' ליום אחד, סן פרנסיסקו, 15 בנובמבר 2013. AP
באטקיד ובאטמן מצילים את סן פרנסיסקו, אתמול/AP

בעזרת הרשתות החברתיות, בהן הפך מיילס סקוט לכוכב, ובזכות כלי התקשורת המקומיים שעקבו בעניין אחר האירוע, הפכה הפנטזיה של סקוט לטירוף מוחלט, כזה שאפילו נשיא ארה"ב, ברק אובמה, לוקח בו חלק.

היום החל כאשר באטקיד ובאטמן הוזעקו על ידי מפקד משטרת סן פרנסיסקו לסייע לשוטריו "להילחם בפשע הגואה בעיר". לאחר שהציל אישה שנלכדה בפסי הרכבת, התפנה מיילס "באטקיד" סקוט ללכוד את "איש החידות" (The Riddler), שעה שניסה לשדוד בנק במרכז העיר. לאחר מכן, נדרש סקוט לחלץ את "לו סיל", הקמע של קבוצת הבייסבול של העיר, שנחטף על ידי "איש הפינגווין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ילד חולה לוקמיה הפך ל'באט קיד' ליום אחד, סן פרנסיסקו, 15 בנובמבר 2013. AP
הצילו אישה שנלכדה בפסי רכבת ושחקן בייסבול/AP

את דרכו בין משימה למשימה, עשה סקוט מלווה בשיירה משטרתית, כשהוא עצמו נוסע במכונית למבורגיני אשר עברה הסבה למכונית ה"באטמוביל" המפורסמת. אלפי אנשים עמדו בצדי הדרך כשהם מריעים לסקוט והרשתות החברתיות התמלאו בעדכונים מהשטח ובסרטונים המתעדים את המציאות האלטרנטיבית שהשתלטה על העיר.

בסוף היום ערך ראש העיר טקס חגיגי בו הוענק "מפתח העיר" לסקוט הגיבור ואפילו הנשיא אובמה שלח ברכה מצולמת בה הוא מודה לסקוט על שלכד את הפושעים. אגב, סקוט עצמו, אשר מחלתו נמצאת כרגע בשלב של הפוגה, לא ידע על שעומד להתרחש ונראה היה שהוא מופתע מאוד מהפסטיבל המטורף לחלוטין שאורגן במיוחד בשבילו.

הבאטמוביל ששימשה את מיילס סקוט בן ה-5 שהפך לבאטמן ליום אחד בסן פרנסיסקו, 15 בנובמבר 2013. רויטרס
ה"באטמוביל" של סקוט/רויטרס
ילד חולה לוקמיה הפך ל'באט קיד' ליום אחד, סן פרנסיסקו, 15 בנובמבר 2013. AP
העיר כולה נצבעה שחור/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully