וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנן לרצוח את ראש הממשלה הבריטי - עם חרב סמוראי

גבר בן 34 נעצר בלונדון לאחר שנסע בכיוון הנגדי ברחוב חד-סטרי. במכוניתו נמצאו כלי נשק והוא טען שהיה בדרכו לרצוח את דייויד קמרון. הוא מאושפז כעת בבית חולים פסיכיאטרי

אירפאק נאז, בן 34, נעצר בלונדון בחודש יולי לאחר שנסע בכיוון הנגדי לתנועה, אך אתמול (שישי) נחשף בגרדיאן הבריטי כי במכוניתו נמצא אקדח הלם, פטישים, נייר דבק – וחרב סמוראי. מהדיונים בבית המשפט עולה כי הוא תכנן לרצוח באמצעותה את ראש הממשלה הבריטי, דייויד קמרון.

במהלך חקירתו, נמצאו בביתו פרטים על מעון ראש הממשלה ברחוב דאונינג, כמו גם רשימה המכילה את שמותיהם של פוליטיקאים בכירים נוספים. הוא הודה בחודש שעבר שהיה ברשותו נשק בלתי חוקי, וכמו כן הודה בשאר סעיפי האישום נגדו, שכוללים החזקת נשק ונהיגה מסוכנת. השופט גזר על נאז מעצר עם הגבלות, לפיהן הוא ישוחרר רק באישורו של שר הפנים.

הוא נעצר כשנהג במכוניתו בכיוון ההפוך ברחוב חד-סטרי וגרם לנהגים האחרים להסיט את כלי הרכב שלהם. כוחות המשטרה שניסו לעצור אותו לא הצליחו, והוא המשיך עד שנתקל בפקק בהצטלבות הרחוב עם דרך ראשית. השוטרים מיהרו לנפץ את חלונות מכוניתו ולעצור אותו, בטרם ימשיך בנסיעתו.

"ברגע ההוא הנאשם הצהיר שהוא היה בדרכו להרוג את ראש הממשלה", אמר התובע במהלך המשפט. "חיפוש במכוניתו חשף את כלי הנשק שהחזיק שם. שלושה סכיני מטבח הוחבאו בדלת המכונית, וחרב סמוראי הייתה בין מושב הנהג לדלת", הוסיף. במכונית נמצאו גם ארבעה טלפונים סלולאריים ו-1,200 פאונד במזומן.

נאז מאושפז בבית החולים בעיר מגוריו, מידלסבורג, בשל סכיזופרניה ממנה הוא סובל. הוא הגיע למשפטו בליווי ארבעה מטפלים, ומשם הוחזר לבית החולים הפסיכיאטרי. השופט קבע כי ההזיות שמהן הוא סובל, אשר כללו רצון להתנקש בראש הממשלה, מהוות סיכון חמור לציבור. רישיונו נשלל לשלוש שנים וכלי הנשק שברשותו הוחרמו.

לקריאה נוספת
שני פורצים חדרו לארמון בקינגהאם בלונדון – ונעצרו
צפו: נופף בסכינים מול ארמון בקינגהאם - ונורה

(עדכון ראשון: 23:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully