וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: התמונה בפייסבוק הביאה לפיטורי המורה

צביעות, מוסר כפול או פשוט חוסר מזל? מאמנת כדורסל בבית ספר תיכון הצטלמה בביקיני עם בן זוגה, כשהוא חופן את שדייה. היא פוטרה, אבל הוא נשאר לעבוד בבית הספר

לאריין קוק היא מאמנת כדורסל מוערכת בבית ספר תיכון באיידהו, אולם בימים האחרונים היא קיבלה הודעת פיטורים. לכאורה אין פה אירוע מיוחד שמצדיק ידיעה חדשותית, עד שמגלים את הסיבה המפתיעה לפיטורים: תמונה אישית של המורה, אותה היא העלתה לחשבון הפייסבוק הפרטי שלה.

הכל החל בחופשה משפחתית שלה עם ארוסה טום הריסון, מאמן כדורסל בבית ספר תיכון אחר באיזור. בסיום החופשה היא העלתה תמונה לחשבון הפייסבוק הפרטי שלה, למשך 24 שעות בלבד, בה הם נראים בבגדי ים, כשארוסה חופן בתמימות את אחד משדיה. מנהל התיכון בו היא עובדת לא היה משועשע והודיע לה כי היא מפוטרת באופן מיידי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
התמונה שחוללה את הסערה/מערכת וואלה, צילום מסך

למרבה ההפתעה, בעלה לעתיד של קוק נשאר בתפקידו ורק קיבל נזיפה קלה ממועצת החינוך של המחוז. "אין לי מושג איך ההנהלה ראתה את התמונה, שהורדה לאחר זמן קצר מאוד", סיפרה קוק בראיון טלוויזיוני, "אני לא חושבת שהתמונה היא לא מוסרית. הייתי בחופשה משפחתית עם ילדיי ועם אמי ולא התכוונתי לעשות משהו בלתי ראוי".

גם היא לא ממש הבינה מדוע רק היא פוטרה, בעוד בן זוגה נשאר בתפקידו, וניסתה להסביר: "בתיכון אמרו לי שפוטרתי רק בגלל שאני העלתי את התמונה מהחשבון הפרטי שלי. ארוסי לא העלה את התמונה ולכן הוא לא פוטר". בכל מקרה, קוק כבר הגישה ערעור על הפיטורים והיא מקווה להצליח להשיג את עבודתה חזרה.

צפו בראיון עם המורה

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully