וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת צעיר נמצאה בחוף הים באשדוד

רמי שני

14.11.2013 / 4:50

בני משפחתו של הצעיר איתרו אותו כשהוא ירוי למוות סמוך לאזור התעשייה בעיר לאחר שלא שב מעבודתו. המשטרה חושדת כי מדובר באירוע פלילי והחקירה הוטלה על ימ"ר לכיש

חשד לרצח באשדוד: גופת צעיר תושב העיר נמצאה הלילה (חמישי) עם סימני ירי בחוף סמוך לאזור התעשייה של אשדוד. מותו נקבע במקום. בני משפחתו, שמצאו את גופתו, סיפרו כי הוא נעדר מיום רביעי כשלא שב מעבודתו אותה סיים בשעות אחר הצהריים. במשטרה מעריכים כי מדובר ברצח על רקע פלילי. החקירה הוטלה על יחידת החקירות המרכזית במשטרת לכיש.

חשד לרצח באשדוד: גופת צעירה נמצאה בחוף מי עמי. שי מכלוף
במשטרה מעריכים כי מדובר ברצח על רקע פלילי/שי מכלוף

הבוקר נמצאה גופתו של תושב נהריה בשנות ה-30 לחייו בשדה ליד קריית ביאליק, ככל הנראה לאחר שנורה בכמה מקומות בגופו. גופתו של האיש, שהיה מוכר למשטרה, התגלתה על ידי עובר אורח בין שפרעם לקריית ביאליק, אחרי שלפי ההערכה הייתה במקום שלושה ימים. בני משפחתו דיווחו עליו כנעדר. מפקד תחנת זבולון, ניצב-משנה אילן סרדל, המופקד על החקירה מסר כי הרקע פלילי, ככל הנראה סכסוך בין עבריינים.

בשבוע שעבר נעצר צעיר בן 21 מחולון בחשד לרצח הצעיר משה שער בעיר בסוף חודש אוקטובר. על פי החשד, הרקע לרצח הוא סכסוך כספי בין הנרצח לבין החשוד ברצח, צעיר המוכר למשטרה מתחום עבירות הרכוש. שער, תושב בת ים בן 20, נדקר למוות ברחוב פילדלפיה בחולון. הוא נמצא בכניסה למתנ"ס קליין בשכונת תל גיבורים בעיר, כשהוא סובל מפגיעות בפלג גופו התחתון. צוות מגן דוד אדום ממרחב איילון שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותו.

לקריאה נוספת:
תושב נהריה נרצח בקריות: "סכסוך בין עבריינים"
תיק רצח ענת אלימלך - האם ייפתח מחדש?
נעצר חשוד ברצח צעיר בחולון לפני כשבוע וחצי

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully