וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב נהריה נרצח בקריות: "סכסוך בין עבריינים"

קובי מנדל

13.11.2013 / 9:26

גופתו הירויה של האיש, המוכר למשטרה, התגלתה על ידי עוברי אורח בשדה בין קריית ביאליק לשפרעם, אחרי שהייתה מוטלת במקום כשלושה ימים - שבמהלכם דיווחה משפחתו על היעדרותו

הפשע ממשיך להשתולל ברחובות - והפעם באזור הקריות. גופתו של תושב נהריה בשנות ה-30 לחייו נמצאה הבוקר (רביעי) בשדה בין קריית ביאליק לשפרעם. לפי ההערכה הראשונית, האיש נורה למוות במספר מקומות בגופו. גופתו של האיש, שהיה מוכר למשטרה, התגלתה על ידי עובר אורח. לפי ההערכה, האיש נורה לפני כשלושה ימים, ומאז הייתה גופתו מוטלת בשדה. במהלך הימים הללו, דיווחו בני משפחתו לרשויות על העדרותו.

מפקד תחנת זבולון, ניצב-משנה אילן סרדל, המופקד על החקירה, מסר כי המניע לרצח הוא ככל הנראה פלילי. להערכתו, הרצח הוא תוצאה של סכסוך בין עבריינים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התייחס אתמול לגל הפשיעה הפושה. השר אהרונוביץ' בכנס באילת/מערכת וואלה!, צילום מסך

רק אתמול, בעקבות גל הפרשות הפליליות האחרון, קרא השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', להרחיב את סמכויות המשטרה ולאפשר לה, בין היתר, לערוך מעצרים מנהליים ללא משפט, כדי לשפר את יכולתה להיחלחם בפשע המאורגן.

בכנס העיתונות באילת, אמר אהרונוביץ': "ארגוני הפשיעה נרדפים. חלקם ברחו לחו"ל, חלקם ירדו למחתרת. נמצא את הראיות המתאימות ונטפל בהם. אלו ארגוני טרור לכל דבר, בדיוק כמו ארגוני נוער הגבעות ביהודה ושומרון. אני דורש וזה יהיה - למשטרה יהיו היכולות הטכנולוגיות להתמודד עם האתגרים. אם צריך, יהיה גם מעצר מנהלי בדומה לכלים שנמצאים בשימוש נגד אמצעי טרור. הכל לטובת האזרחים. די לצביעות שעוסקת בזכויות אדם כביכול. אלה הכלים הנדרשים, והם יינתנו".

הפשע גואה - עוד כותרות:
אחרי מעצר דומרני: האם רב בכיר נוסף נסחט?
במרכז ת"א: פיצוץ ברכבו של תובע נגד ארגונו של מולנר
המפכ"ל: "המלחמה בפשיעה - כמו המלחמה בטרור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully