וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: תושבים משתלטים על חשוד שהטריד בת 13

12.11.2013 / 20:20

הנערה, תושבת בני ברק, התלוננה כי במשך שבועות היא נתונה למעקב של אדם תימהוני ובאחד המקרים הוא אף פרץ לביתה ואיים לרצוח את אביה. בסיוע ארגון "השומרים" החשוד נעצר

צילום: באדיבות צ'יינג - מרכז המטבע, עריכה: יאיר דניאל

ארגון שיטור קהילתי השתלט על חשוד בהטרדה: נערה חרדית בת 13 מבני ברק התלוננה כי במשך שבועות עוקב אחריה גבר תימהוני והיום (שלישי) החשוד נעצר. תחילת הפרשה לפני כמה שבועות. הנערה התלוננה בפני הוריה כי לכל מקום אליו הלכה, עוקב אחריה אותו גבר והיא הצליחה להתחמק ממנו בכל פעם. לדבריה, האיש החרדי החל לרדוף אחריה בהזדמנויות בהן ראה אותה לבדה. לאחר שהבינה כי היא נתונה בסכנה, סיפרה הנערה על כך להוריה.

לפני כמה ימים עלה הסיפור מדרגה ולפי דברי הוריה של הנערה, הגבר התפרץ לביתם. הם סיפרו שהחשוד הסביר כי הוא הגיע לקחת את בתם בת ה-13 ואם לא יאפשרו לו לקחת את הילדה ברצון, הוא יאלץ לקחת אותה בכוח. ההורים הבינו שמדובר בחולה נפש מסוכן לאחר שאמר להם "הילדה הזו כלל לא שלך, היא שייכת לי מימי בראשית". כמו כן, איים החשוד לרצוח את האב.

תיעוד: תושבים לוכדים גבר שהטריד בת 13. מערכת וואלה! NEWS
תיעוד ההשתלטות על החשוד בהטרדת הנערה, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS

פעילי ארגון השומרים - ארגון שיטור קהילתי הפעיל בקהילות חרדיות - הגיעו למקום לאחר שהאיש עזב את הבית. בעידוד דובר הארגון, מני מנדלוביץ', הגיש האב תלונה במשטרה, אך האיש לא אותר.

היום בסביבות השעה 11:30 בבוקר התקבלה שיחת טלפון בארגון השומרים. על הקו היה אביה של הנערה המותקפת, שסיפר כי הוא הולך ברחוב ולפניו האדם שמנסה לתקוף את בתו ועוקב אחריה. הוא הבהיר להם כי לא יפסיק ללכת אחריו עד שיגיעו. צוות של השומרים יצא לאזור, עקב אחריו וביקש לוודא שהאב מזהה את האיש בוודאות. לאחר שאישר כי מדובר באותו אדם, ניגשו אליו וביקשו ממנו להתלוות אליהם. האיש סירב וניסה להתחמק מהם ואף בעט באחד מאנשי הארגון. לבסוף הצליחו להשתלט עליו והזעיקו קצין משטרה שהגיע למקום והעביר את החשוד לניידת משטרה.

לקריאה נוספת:
הצעת החוק תנסה למנוע הטרדה מינית מעובדי ציבור
הותר לפרסום: רשם נחשד בהטרדה מינית והתיק נסגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully