וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 חברי להקה נרצחו בניו יורק: "רק רצו להתפרסם"

חברי הלהקה האיראנית "ילו דוגז" התפרסמו בסרט "אף אחד לא שמע על חתולים פרסיים" ולאחרונה זכו למקלט מדיני בארה"ב. מוזיקאי שהיה מסוכסך עמו ירה בהם בדירתם בברוקלין

עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

מוזיקאי מניו יורק ירה למוות בשלושה חברי להקה בדירה בברוקלין והתאבד. לדברי המשטרה, עלי אכבר מחמדי רפי ירה בעצמו על גג הבניין בשכונת איסט ויליאמסבורג, אחרי שנאבק עם אחד או יותר מחברי הלהקה האיראנית "ילו דוגז" ופצע אדם נוסף. ככל הנראה, רפי נשא את הנשק בנרתיק לגיטרה.

המשטרה מעריכה כי רפי, בן 29, זעם מפני שסולק מלהקה אחרת שבה היה חבר, ה-"פרי קיז". ייתכן שגם היה לו סכסוך כספי עם שני המוזיקאים שירה בהם, האחים סורוש ואראש פרזמנד, בני 27 ו-28. עוד מוזיקאי, עלי אסכנדריאן, נורה גם הוא ומת.

חברי להקת "ילו דוגז" שנרצחו בברוקלין, ניו יורק. נובמבר 2013. רויטרס
האחים סורוש/רויטרס

חברי להקת "ילו דוגז" התפרסמו בסרט "אף אחד לא שמע על חתולים פרסיים", שתיאר את סצנת המוזיקה המחתרתית באיראן. לפני שלוש שנים הם באו לארה"ב ולאחרונה קיבלו מקלט מדיני.

לא ברור מדוע רפי פתח באש לעבר חברי להקה אחרת, אך המשטרה מסרה כי חברי שתי הלהקות הכירו זה את זה וכמה מהם התגוררו באותו בניין. עם זאת, מנהל להקת ה"ילו דוגז", עלי סאלח זדא, מסר כי היורה לא שוחח עם קורבנותיו זה כמה חודשים בשל סכסוך חריף. "הם החליטו לא להתקרב אלה לאלה", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חברי להקת "ילו דוגז" שנרצחו בברוקלין, ניו יורק. נובמבר 2013. רויטרס
מתופף הלהקה, אראש פרזמנד. "כבר לא יזכו להתפרסם"/רויטרס

"אי אפשר להיות כוכב רוק באיראן", אמר מנהל הלהקה, "זה בניגוד לחוק ואי אפשר לצמוח שם כלהקה. הם היו ילדים נהדרים שרק רצו להיות אהובים. הם נראו מגניבים וניגנו מוזיקה נהדרת. הם רצו שיכירו אותם בזכות המוזיקה שלהם. עכשיו הם לא יזכו לעשות את זה".

האחים סורוש ואראש פרזמנד ניגנו בגיטרה ובתופים. נגן הבאס של הלהקה והזמר לא נכחו בדירה בזמן הירי.

צפו בחברי הלהקה מנגנים באולפן:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully