וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר בחשד לאונס - ושוחרר בזכות הודעת וואטסאפ

9.11.2013 / 4:57

תלונה הוגשה נגד בן 19 מירושלים בגין ביצוע מעשים מגונים והשופטת קבעה לשחררו ממעצר לאחר הצגת הודעה שקיבל המתלוננת זמן קצר לאחר המעשה. "מקווים שתיחקר מסירת עדות שקר"

לוחם גבעתי בן 19 מירושלים נעצר ביום רביעי לאחר שנערה בת 17 טענה שאנס אותה. לטענת המתלוננת, בלילה שבין חמישי לשישי לפני שבועיים נפגשו השניים, ולאחר שקיימו יחסי מין חלקיים בהסכמה אנס אותה, ביצע בה מעשי סדום וכן עשה בה מעשים מגונים בניגוד לרצונה. לטענתה, לאחר שאנס אותה הצעיר, עזב אותה והיא עזבה את המקום.

בתגובה, מסר הצעיר גרסה מפורטת שלפיה הוא אכן בילה עם אותה נערה, ולאחר מכן טען כי השניים קיימו יחסי מין מלאים בהסכמה. לדבריו, בסוף אותו ערב ליווה אותה לעבר ביתה, אך היא אמרה שאין צורך שהוא ילווה אותה והשניים נפרדו סמוך לקניון בשכונת פסגת זאב בירושלים. מספר ימים לאחר מכן שבו ונפגשו ואף בילו במסיבה, רקדו והתנשקו כאשר עדים רבים ראו אותם יחד. הוא הסביר את הרצון של הבחורה להתלונן נגדו בכך שבסוף אותו ערב התפתח בניהם ויכוח, אשר בסופו נפרדו. הצעיר ציין כי גם לאותו אירוע פרידה היו מספר עדים שאת פרטיהם מסר למשטרה.

כמה ימים לאחר מכן הגישה הצעירה את התלונה שבעקבותיה החשוד נעצר. במהלך דיון בהארכת מעצרו שנערך למחרת בבית משפט השלום בירושלים בפני השופטת חנה לומפ פירט נציג המשטרה, רב-סמל מתקדם אבי שבתאי, את טיעוניה של המתלוננת. נציג המשטרה אישר כי האירוע הסתיים בשעה שלוש לפנות בוקר וכי השניים נפרדו סמוך לשעה ארבע בבוקר, אולם התמונה השתנתה בעקבות חקירתו הנגדית של עורך הדין אריאל עטרי, סנגורו של החייל.

במהלך החקירה הסתבר כי המתלוננת שלחה לחייל הודעה באפליקציית וואטסאפ בשעה חמש בבוקר, בה כתבה כי היא הגיעה לביתה בשלום. החשוד ענה לה והמשיכה ביניהם התכתבות בוואטסאפ. עו"ד עטרי טען כי ההודעות תומכות בגרסת החייל, לפיה כל מה שהיה בינו לבין הצעירה היה בהסכמה מלאה. בהמשך הדיון הגיש עטרי תמונות שנלקחו ממצלמות האבטחה בקניון, המכוונות אל הרחוב, בהם צולמו השניים נפרדים באותו היום המדובר בשעה ארבע לפנות בוקר.

באופן יוצא דופן השופטת שחררה את החייל למעצר בית למשך שבוע. בסוף הדיון מחה עטרי שבידי המשטרה הייתה אפשרות לחקור עדי ראייה רבים שראו את החייל והמתלוננת מבלים יחד בימים שלאחר האונס לכאורה, אך המשטרה לא עשתה כך, ויחד עם הודעת הוואטסאפ והצילומים לא היה מקום לעצרו.

עו"ד עטרי מסר כי לאחר השחרור בכוונתם לתבוע את המתלוננת על תלונת שקר. הוא אמר: "הקלות הבלתי נסבלת שבה נעצרים גברים בגלל תלונות כוזבות של נשים הופכת להיות מכת מדינה של ממש. אני תקווה ששחרור הצעיר לאחר קבלת טענותיי יוביל לסגירת התיק בהקדם ולפתיחת תיק על מסירת עדות שקר נגד המתלוננת".

לקריאה נוספת
שמונה שנות מאסר לשוטר שאנס ותקף מינית שוטרות
מזעזע: סרטון של אונס קבוצתי פורסם בטוויטר
דגימת DNA סייעה לעצור חשוד בניסיון אונס מ-2009

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully