וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בצרפת: גולגולת עם כיתוב "מוות לפדופילים"

המשטרה המקומית פתחה בחקירה לאחר שצוללן מצא עצמות השייכות לכמה בני אדם בעומק 6 מטרים מתחת לפני האדמה בריביירה הצרפתית. אחת העצמות שייכת כנראה לנער שנעדר מאז 1994

משטרת צרפת פתחה השבוע בחקירה בחשד לרצח, חטיפה, כליאה וסחר בגופות, לאחר שעצמות אדם נמצאו בקרקעית הים בריביירה הצרפתית. בין העצמות, השייכות ככל הנראה לארבעה בני אדם, גם גולגולת עליה גילו החוקרים את הכתובת: "מוות לפדופילים". החוקרים מעריכים כי העצמות, שאותרו לראשונה בחודש פברואר האחרון על ידי צולל בעומק של שישה מטרים מתחת לפני האדמה, נמצאות במקום לפחות עשר שנים.

חוף אזור, הריביירה הצפתית. Nightman1965, ShutterStock
הריביירה הצרפתית/ShutterStock, Nightman1965

העצמות התגלו למרגלות צוק בקאפ דה אנטיב, מדרום-מערב לעיר ניס. צוללנים של המשטרה העבירו את חלקי הגופות לבדיקה, כאשר לפי שעה ההערכה שחלקם שייכים לכמה אנשים מתחת לגיל 30. הגולגולת שייכת, להערכת המדענים, לגבר מתחת לגיל 50. לדבריהם, חלק מהעצמות הן עצמות גבר, וחלקן עצמות אישה. מקור אנונימי המקורב לחקירה אמר לעיתון הצרפתי "לה פריזיאן" כי על הגולגולת נמצא גם סימן לירי.

"יש אלפי שאלות"

בדיקות DNA שנערכו לזרוע שנמצאה בין העצמות העלו כי היא שייכת לסטפן הריסון, נער מפריז שנעדר מאז פברואר 1994, ימים ספורים לפני יום הולדתו ה-18. הריסון שוחרר משהות קצרה בבית חולים פסיכיאטרי והיה בדרכו להיפגש עם חבר כשנעלם מבלי להשאיר עקבות. עם זאת, קרוב משפחתו טען בשיחה עם תחנת רדיו מקומית כי בפעם האחרונה שדיבר עם אמו, הריסון אמר לה שהוא בדרכו לספרד, ולכן אין סיבה להימצאותו באזור הריביירה הצרפתית.

"אנו מתמודדים עם סדרה של חידות", הודה ג'ורג' גוטיירס, התובע הציבורי בגרייס, בשיחה עם עיתונאים צרפתים ביום רביעי. "יש אלפי שאלות בפרשה הזאת. למשל, למה עצם אחת של כל אדם ולא חלקים נוספים מהשלד שלהם?". לדבריו, החקירה נמשכת. "אנו מקווים שהמומחים יהיו מסוגלים לספר להם כמה זמן הן (העצמות) היו במים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully