וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מש"ס נועד עם מפקד מורדים סורי: "לא אויב"

7.11.2013 / 23:24

פגישה יוצאת דופן באיסטנבול: ח"כ יעקב מרגי נפגש עם איש האופוזיציה מוחמד עדנאן: "העם הישראלי אינו עוד אויב, אלא שותף למאבקנו נגד אויב משותף - אסד, איראן, חיזבאללה"

פגישה יוצאת דופן התקיימה היום (חמישי) באיסטנבול, ראשונה מסוגה: חבר כנסת ישראלי, יעקב מרגי מש"ס, נפגש עם מוחמד עדנאן, איש אופוזיציה סורי, שעומד בראש גוף הנקרא "איחוד המורדים הסורי בתוך סוריה". הפגישה התקיימה בתיווכו של הישראלי מנדי ספדי.

מרגי אמר במהלך הפגישה כי הוא מצר על הפגיעה באזרחים חפים מפשע בסוריה, והביע את צערו על הפגיעה המתמשכת באזרחי המדינה מצד הנשיא בשאר אסד, אותו כינה "עריץ". הוא הדגיש כי העם בישראל מעוניין בשלום עם הסורים. "כולי תקווה שהעם בסוריה יזכה לעבור את המשוכה ולבחור את נציגיו, כבכל מדינה דמוקרטית, וימצא אותנו מושיטים שתי ידיים לשלום ולחיות זה לצד זה".

עדנאן אמר כי העם בסוריה התעורר מ"חלום השקר של משפחת אסד". לדבריו, "והעובדות הוכיחו שהעם הישראלי אינו עוד אויב, אלא שותף למאבקנו נגד אויב משותף - אסד, איראן, חיזבאללה". ספדי הוסיף כי לאחר כמעט שלוש שנים של הרג, "הגיע הזמן שהעולם יפקח את עיניו ויתאחד כדי להפסיק את הטבח". עוד הוסיף שמתוכננת סדרה של פגישות לחיזוק הקשר בין העמים.

לקריאה נוספת:
ארה"ב חושדת: אסד מסתיר נשק כימי ולא מתכוון להשמידו
מי מתנכל לפצועים הסורים המטופלים בישראל ומסכן את חייהם?
לראשונה מפרוץ המלחמה: תינוק סורי נולד בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully