וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהאפיפיור נישק את המעוות: התמונה שסחפה את הרשת

פרנציסקוס הוכיח שוב את החמלה הייחודית שהוא רוחש לקהל המאמינים, שחיבק ברגש אדם הסובל ממחלת עור נדירה. רק לאחרונה שלח האפיפיור 200 אירו לקשישה שנשדדה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

(בשבוע שעבר - האפיפיור חיבק ילד שסרב לרדת מהבמה)

בכל הנוגע לחמלה ולמגע ישיר עם קהל המאמינים, האפיפיור פרנצסיקוס התבלט זה מכבר כהפך המוחלט מקודמו בתפקיד. אם בנדיקטוס ה-16 נתפס כשמרן וכמתנשא, הרי שפרנצסיקוס מברך את כל מי שחפץ להתקרב אליו.

אמש, צולם האפיפיור בכיכר פטרוס בוותיקן ברגע נדיר, שנדמה ששבר שיאים חדשים של רגש ועוררה סחף של תגובות חיוביות ברשתות החברתיות. אדם הסובל ממחלת עור קשה ניגש אליו וביקש את ברכתו: פרנציסקוס חיבק את האיש ונישק אותו על פצעיו, ולחש באוזנו תפילה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיין לא ידוע מיהו החולה המסתורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוכנות הידיעות של הוותיקן דיווחה כי האיש סובל מנוירופיברומטוזיס, מחלה גנטית הגורמת לכתמים וגידולים שפיריים על העור, העשויה לגרום לעיוורון. "המחלה אינה מדבקת, אך הלוקים בה סובלים לעתים קרובות מאפליה בשל המראה החיצוני שלהם".

בבשורה על פי מתי בברית החדשה, מסופר כי ישו נתקל במצורע, שביקש ממנו לברך אותו כדי שיוכל להירפא. ישו נגע באיש וריפא את מחלתו, אך אסר עליו לספר על כך לאיש.

זמן קצר אחרי השבעתו, רחץ רחץ פרנציסקוס את רגליהם של אסירים בבית הכלא ונישק אותן. הוא התקשר לנחם אישה שנאנסה, ולאחרונה שלח 200 אירו לקשישה שנשדדה. בשבוע שעבר, ילד קטן גנב לו את ההצגה, כשעלה על הבמה בוותיקן בזמן מיסה וסירב לרדת ממנה.


לקריאה נוספת
צפו: הילד הקטן שחיבק את האפיפיור ולא רצה ללכת
האפיפיור העניק כסף לקשישה שנשדדה בבית החולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully