וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: לפחות שני הרוגים באירוע ירי בדטרויט

שבעה בני אדם נפצעו מאש שנפתחה לעברם מחוץ למספרה בעיר, מסיבה לא ברורה. מפקד המשטרה המקומית: ”במקום התנהלו הימורים”. קודם לכן נפצעו ארבעה באירוע ירי בוושינגטון

שוב תקרית ירי קטלנית בארצות הברית: לפחות שני בני אדם נורו הלילה (חמישי) למוות מחוץ למספרה בדטרויט שבמישיגן. לפי הדיווח בכלי התקשורת המקומיים, שבעה בני אדם נוספים - כולם גברים - נפצעו כתוצאה מהיריות, ואלה פונו לבתי חולים מקומיים. מצבו של אחד מהם אנוש. כוחות הביטחון הגיעו לזירת הירי, והרחובות הסמוכים נחסמו לתנועה. המניע לירי טרם התברר.

לפחות שני הרוגים באירוע ירי מחוץ למספרה בדטרויט. 7 בנובמבר 2013. AP
לא ידוע אם חלק מהיריות נורו על ידי אזרחים שהיו במקום. זירת הירי בדטרויט, הלילה/AP

"נורו כמה יריות", אמר מפקד משטרת דטרויט, ג'יימס קרייג. לדבריו, "לא ידוע אם חלק מהנפגעים השיבו אש. לפי שעה, המידע שיש בידינו הוא שתשעה בני אדם נורו. מותם של שלושה מהם נקבע, ומצבו של אדם נוסף לא ברור. החקירה נמצאת בשלביה הראשונים והיא נמשכת". לדבריו, ייתכן כי לירי אחראים שני גברים ממוצא אפרו-אמריקני. כמו כן, הוא אמר כי המשטרה חושדת שהיורים נמלטו מהמקום בשתי מכונית מסוג שברולט אימפלה, אחת שחורה והאחרת לבנה.

קרייג ציין כי במספרה שמחוץ לה אירע הירי היו בעבר הימורים. "איננו בטוחים אם הדבר אירע בגלל חוב, אין לנו מושג", אמר. "אנחנו יודעים שזו מספרה, ושהיו פה הימורים".

תושבת העיר אמרה ל"דטרויט פרי פרס" כי ככל הנראה, אחד ההרוגים באירוע הוא בנה בן ה-40. לדבריה, שלושת בניה היו במספרה בשעת הירי, ואחד מהם נמלט הביתה וסיפר לה על שאירע. "שמעתי שהוא מת", אמרה, "אבל הם לא מאפשרים לי לגשת לשם".

מוקדם יותר אמש נפצעו ארבעה בני אדם נפצעו בתקרית ירי בוושינגטון הבירה. על פי דיווחים בכלי תקשורת מקומיים, שניים מהפצועים סובלים מפציעות קשות, אולם מצבם מוגדר יציב. שני הנפגעים הנוספים לא נמצאים בסכנת חיים. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי ארבעת הפצועים עמדו ליד תחנת אוטובוס בעת שאדם פתח בירי לעברם. כוחות הביטחון עיכבו לחקירה כמה חשודים במעורבות בירי. גם באירוע זה טרם התברר המניע למעשה.

לקריאה נוספת:
וושינגטון: 13 נהרגו בתקרית ירי בבסיס חיל הים
מסע ההרג בוושינגטון: היורה סבל מפוסט טראומה מ-11.9
ארה"ב: אישה נורתה למוות אחרי שניסתה לפרוץ לבית הלבן

(עדכון ראשון: 23:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully