וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימה להסתער: שעת העומס המבהילה ביותר בעולם

נוסעי הרכבת בבירת ונצואלה לא בוחלים באמצעים כשמדובר בניסיון לתפוס מקום על הקרון. בסרטון שהועלה לרשת נראים עשרות נוסעים נדחפים בריצה - ואף רומסים נוסעים אחרים

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: יאיר דניאל

אם אתם נוהגים להשתמש בשירותי התחבורה הציבורית בארץ, ודאי תסכימו שבשעות השיא יכול להיות מאוד צפוף באוטובוסים וברכבות. תדירות כלי התחבורה בעייתית, נוסעים נדחסים ונאלצים להעביר נסיעה ארוכה בדוחק, ובקיץ גוברת תחושת המחנק. אפשר, אולי, להתנחם בעובדה שיש מקומות שבהם המצב גרוע הרבה יותר.

סרטון שעלה לאחרונה לאתר "יוטיוב" ממחיש כיצד שירותי תחבורה ציבורית גרועים משפיעים על הנוסעים שנאלצים לחפש דרכים לתפוס מקום על קרון הרכבת. כשהברירה היא בין הסתערות על דלתות הקרונות לבין המתנה לרכבת הבאה שתהיה עמוסה לא פחות - הבחירה ברורה. בסרטון שנלקח ממצלמת האבטחה של הרכבת התחתית בוונצואלה רואים כיצד ברגע פתיחת הדלתות שועטים עשרות בני אדם בריצת אמוק במאמץ נואש לא להישאר מאחור.

וסרטון אחר - מהרציף:

במטרו של קראקס, בירת ונצואלה, זוהי התנהגות שגורה, כשאנשים לא בוחלים בטיפוס על כיסאות ואפילו על נוסעים אחרים. בסרטון אחר מחודש מרץ, נצפית התנהגות דומה, הפעם מחוץ לקרון. גם כאן רואים כיצד מאות אנשים מנסים להידחס לקרונות ולא מאפשרים לנוסעים שמבקשים לרדת בתחנה לצאת אל הרציפים.

לקריאה נוספת:
הודו: קטר דרס 37 הולכי רגל, הנוסעים היכו את הנהג
כאחת האדם: מלכת אנגליה נסעה לחופשה - ברכבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully