וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החוטף קשר אותי בכבלי חשמל ותלה אותי כמו דג"

רויטרס

5.11.2013 / 10:57

בראיון לד"ר פיל, סיפרה לראשונה מישל נייט על מסכת ההתעללות שעברה בביתו של אריאל קסטרו במשך עשור. "הוא השליך עליי כסף, וכשגילה שאני לא זונה בת 13, התעצבן"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

אחת משלוש הנשים שהוחזקו בשבי בביתו של אריאל קסטרו באוהיו, אמרה כי החוטף השתמש בכבלי חשמל כדי לקשור אותה בצווארה, בידיה וברגליה. בראיון לפסיכולוג הטלוויזיוני ד"ר פיל, סיפרה מישל נייט על מסכת הזוועות שעברה בשבי במשך יותר מעשר שנים. לדבריה, קסטרו חסם את פיה בסרט דביק כדי למנוע ממנה לצעוק. "הוא תלה אותי כמו דג", סיפרה בקטע ששודר מהריאיון.

זו הפעם הראשונה שנייט מתארת בקולה את ההתעללות שעברה. במסגרת הריאיון נחשף כי החוטף הניח על ראשה קסדת אופנוע במשך ימים שלמים, וכי השלשלאות שהונחו על גופה היו כה כבדות, עד שהיא לא יכלה לשכב. במשך תקופות ארוכות היא נאלצה להמתין עד שתתעלף כדי שתצליח להירדם.

יומני "בית הזוועות": תיאורי אונס וסיוטים בלילות

מישל נייט, שנחטפה על ידי אריאל קסטרו ב"בית הזוועות" באוהיו, בראיון למגיש ד"ר פיל. נובמבר 2013. רויטרס
מישל נייט בראיון לד"ר פיל. חשפה לראשונה בקולה את מסכת הזוועות/רויטרס

נייט סיפרה כי אחרי שנחטפה, ההלם עבורה היה כה גדול עד שהיא לא הצליחה להפסיק לבכות ולהתחנן בפני קסטרו שישחרר אותה ויתיר לה לחזור למשפחתה. "הוא השליך עליי כסף. הוא היה אובססיבי לזנות וחשב שאני זונה בת 13. כשהוא גילה בת כמה אני באמת הוא התעצבן".

נייט, שהייתה בת 20 כשנחטפה בשנת 2002, הוחזקה בשבי עם אמנדה ברי וג'ינה דה-חזוס. השלוש נמלטו מהבית בחודש מאי יחד עם בתה הקטנה של ברי, שנולדה מאונס. קסטרו מת בבית הכלא. החקירה העלתה כי הוא התאבד.

אחרי ששוחררו השלוש, נייט - שהרתה לקסטרו חמש פעמים - נעלמה מעין המצלמות ועוררה מסתורין מסוים. היא תוארה כ"שק החבטות" של החוטף וכמי שהגנה על שתי הנשים האחרות. כעת היא מתלבטת כדוברת העיקרית מבין שלוש הנשים. היא אף נכחה בהשמדת הבית שבו הוחזקו החטופות.

לקריאה נוספת
רחוב הזוועות: שכנו של אריאל קסטרו חטף ורצח 2 נשים
החוטף מ"בית הזוועות" אריאל קסטרו התאבד בתא המעצר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מישל נייט, שנחטפה על ידי אריאל קסטרו ב"בית הזוועות" באוהיו, בראיון למגיש ד"ר פיל. נובמבר 2013. רויטרס
מישל נייט, שנחטפה על ידי אריאל קסטרו ב"בית הזוועות" באוהיו, בראיון למגיש ד"ר פיל. נובמבר 2013/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully