וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל איומים נגדו: ח"כ שטרן יזכה לאבטחה סביבו

4.11.2013 / 23:22

לאחר שביקר מעל בימת הכנסת את הרב ליאור, והותקף בתגובה על ידי נער שירק על פניו, קיבל ח"כ "התנועה" איומים בפייסבוק ובדואר אלקטרוני. בתגובה הוחלט להציב סביבו אבטחה

ח"כ אלעזר שטרן (התנועה) יזכה בקרוב לאבטחה מטעם הכנסת בעקבות איומים שהופנו נגדו בפייסבוק, בדואר אלקטרוני ובאמצעים נוספים. מלשכתו של שטרן נמסר הערב (שני) לוואלה! חדשות: "בעקבות האירועים האחרונים העברנו את התגובות שאנחנו מקבלים בפייסבוק ובמיילים, כמו 'שתקבל סרטן' או 'שתמות' לקצין הכנסת. הוחלט להציב מאבטחים סביב חבר הכנסת שטרן. לא ברור בשלב זה באיזה אופן הדבר ייעשה".

אלעזר שטרן בנאום הבכורה שלו במליאת הכנסת ה-19, פברואר 2013. מור שאולי
ביקר מעל בימת הכנסת כמה מראשי הציונות הדתית. שטרן/מור שאולי

בחודש שעבר ירק נער על פניו של שטרן, לאחר שהאחרון ביקר מעל בימת הכנסת את הרב דב ליאור, רבה של קריית ארבע וחברון. לדברי חבר הכנסת, הוא הותקף בצאתו מבית הכנסת ביישוב הושעיה בגליל התחתון, שבו הוא מתגורר. לדבריו, בצאתו מתפילת השחרית, ירק עליו נער בן 17 וסינן: "זה בשביל הרב דב ליאור, אפיקורוס". מדובר ככל הנראה באקט מחאתי על דברים שנשא ח"כ שטרן כמה ימים קודם לכן במליאת הכנסת נגד כמה מראשי הציונות הדתית ובהם הרב ליאור, מתומכי הספר השנוי במחלוקת "תורת המלך" המתיר הריגת גוי במצבים מסוימים.

תגובות האהדה להן זכה הנער לא איחרו לבוא. "הנער שירק, מבחינתי מקבל את עיטור הכבוד היוקרתי ביותר", כתב הגולש יוסף קורסיה בתגובה לפוסט שפרסם ח"כ שטרן על התקרית. "שטרן ההומו, לא רק שהוא איננו יהודי, הוא הערב רב בהתגלמותו, הוא הדוגמא הטובה ביותר לעמלק. כל הכבוד לנער שירק בפרצופו הנוכרי של שטרן, וחבל ששטרן לא קיבל מעבר ליריקה". גולש אחר, שלומון דדון, לא הסתפק ברמיזה פתוחה לפרשנות וכתב: "איזה כיף לשמוע שקיבלת יריקה שר"י (שם רשעים יירקב) זה מה שאתה.. תקבל סרטן על מה שאתה אומר על הרב דב ליאור".

בפוסט שפרסם בחודש שעבר מתח שטרן ביקורת קשה על הרב ליאור. "אולי הגיע הזמן לומר על סוג כזה של רבנים שאולי הוא ד"ר או פרופסור בהלכות שבת או בהלכות נידה, אבל כל מי שלא מבין מהי הסתה, מהי גזענות ומתעלם מכך ש'דרך ארץ קדמה לתורה', עבורי ועבור רבים מאתנו הוא אינו רב. במקרה הטוב הוא מומחה להלכה", כתב. "מבקש להזכיר שאני בטוח שאותו נער אינו מייצג את הנוער הנפלא שבעם ישראל, לא את הנוער של הציונות הדתית ובוודאי לא את הנוער של הושעיה אבל התעלמות מתופעה שכזאת תביא עלינו אסון".

עוד בנושא
תמיכה בנער שירק על ח"כ אלעזר שטרן: "כל הכבוד"
הרב דב ליאור מאיים בתביעת דיבה כנגד אלעזר שטרן
שטרן: חסינות לא תהווה שום מכשול מפני הוכחת הדברים שאמרתי

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully