וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייעת בגן שכחה ברכב ילדה והורשעה בגרימת מותה ברשלנות

4.11.2013 / 20:01

אולגה זבירוב הורשעה בכך שלא הבחינה בכך שהילדה דליה דשקוב בת השלוש נשכחה ברכב ההסעות באוגוסט 2011 בנתניה. הנהג, איוון אולוס, נידון לשנת מאסר בפועל בגין רשלנותו

בית משפט השלום בנתניה הרשיע היום (שני) את אולגה זבירוב, סייעת בגן ילדים, בגרימת מותה ברשלנות של הילדה דליה דשקוב בת השלוש, שנשכחה ברכב הסעות בנתניה באוגוסט 2011 בעת שהייתה בדרכה לגן. השופטת שירה בן שלמה קבעה בפסק הדין כי "אחריותה של זבירוב הוכחה מעל לכל ספק מאחר שהיא זו שקיבלה את הילדה להסעה, לא שמה לב שלא נכנסה לגן ונשכחה ברכב ההסעות בו היא מצאה את מותה". איוון אולוס, אשר נהג ברכב ההסעות, הורשע גם כן בגרימת מותה ברשלנות של הילדה דשקוב בדצמבר 2012 ונידון לשנת מאסר בפועל. גזר דינה של זבירוב יינתן במועד מאוחר יותר.

אולגה זבירוב סייעת בגן קקדו הלבן ואיוון אולוס, נהג ההסעות שבמכוניתו נשכחה הילדה טלי דריקובה בדרך לגן ונפטרה, אוגוסט 2011. דרור עינב
זבירוב/דרור עינב

מכתב האישום שהוגש נגד אולוס עולה כי הנהג אסף את ילדי הגן ברכב ההסעות שברשותו כמדי יום, כדי להביאם אל גן הילדים שנמצא בבעלות אשתו. זבירוב, שהועסקה כסייעת בגן, נסעה עמו ברכב הסעות כדי להשגיח על הילדים במהלך הנסיעה. זבירוב, לפי האישום, הייתה אחראית על קשירת הילדים בחגורות בטיחות והורדתם באופן מסודר מכלי הרכב אל הגן. לאחר שהורידו את כל הילדים, לא הבחינו השניים שאחת הילדות נשארה ברכב. הם לא ערכו סריקה מלאה ואולוס הודה כי בדק את הרכב רק מהמדרגה הראשונה, שלא מאפשרת לראות את כל שטח כלי הרכב.

בת שלוש נשכחה ברכב הסעות בנתניה, יולי 2011. שלומי גבאי
רכב ההסעות שבו נשכחה הילדה דשקוב/שלומי גבאי

כעבור 20 דקות אולוס חזר לרכבו ונסע לביתו, החנה את כלי הרכב ונעל אותו. כלי הרכב חנה למעלה משש שעות ליד הבית במקום החשוף לשמש, כשהילדה דשקוב בתוכו. בשל מזג האוויר החם שהיה באותו יום - למעלה מ-30 מעלות, הגיעה הטמפרטורה בתוך כלי הרכב ל-90 מעלות. כתוצאה מכך לקתה הילדה במכת חום ומתה. סמוך לשעה 15:00 הגיע אולוס לרכבו כדי לאסוף את הילדים מהגן וגילה את הילדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully