וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל ראה את אשתו ההרה נדקרת בשיחת וידאו

חייל אמריקאי המוצב מעבר לים ניהל שיחת וידאו עם אשתו הנמצאת בחודש התשיעי להריונה, כשלפתע הגיח מאחוריה אדם ודקר אותה פעמים רבות אל מול עיניו

ג'סטין פול, חייל בצבא ארה"ב שמשרת מעבר לים לא האמין שזה קורה לו: באמצע שיחת וידאו שניהל עם אשתו רייצ'ל, הנמצאת בחודש התשיעי להריונה, באפליקציית "פייסטיים", זינק עליה גבר והחל לדקור אותה אל מול עיניו.

האירוע המצמרר התרחש ביום רביעי שעבר באל פאסו שבטקסס. במהלך השיחה פרץ לתוך הבית צעיר בן 19 בשם קורי מוס, ארב לרייצ'ל מאחור, התנפל עליה כשהוא אוחז בסכין, דקר אותה כמה פעמים ואף היכה אותה.

על פי הדיווחים ברשת CNN, פול בת ה-31 זיהתה את מוס כמי שחייב כסף לבעלה, ואף צרחה את שמו. בעלה שצפה בבעתה באשתו מותקפת צלצל לעמיתיה לעבודה והם הזעיקו עזרה לבית. באותו זמן, כך דיווחה רשת ABC, הצליחה גם רייצ'ל להתקשר למוקד החירום 911 ולהזמין אמבולנס שייקח אותה לבית החולים.

היא הובהלה לבית החולים במצב קריטי, כשהיא סובלת מפצעי דקירה מרובים ומשברים בגופה ובפניה.
זמן קצר לאחר מכן עצרו השוטרים את חשוד בתקיפה, שיואשם בניסיון רצח.

יומיים לאחר מכן ילדה רייצ'ל פול את בתה הבכורה. בעלה פרסם בעמוד הפייסבוק שלו תמונות שלו עם בתו וכתב: "אשתי השיבה מלחמה כדי שבתה תוכל לחיות. אבל היא עדיין לא הספיקה לראות אותה בכלל. ולא יכולה לראות או להחזיק אותה עד שתתאושש".

צפו בדיווח החדשותי על האירוע

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully