וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת המוות: 3 קורבנות חיסול צולמו יחד - ונפגעו

3.11.2013 / 1:31

"כמה צער", כתב הגבר שנפצע אנוש בניסיון חיסול באשקלון, מתחת לתמונה משותפת עם ג'קי בניטה ואבי ביטון, חברי ארגון הפשע של שלום דומרני שנפגעו בפיצוץ דומה לפני כשבוע

צילום: יוסי הופמן, שי מכלוף עריכה: טל רזניק

הגבר שנפצע אמש (שבת) באורח אנוש בניסיון החיסול שאירע ברחוב אורט באשקלון, הוא חברם של ג'קי בניטה ואבי ביטון – יעדי החיסול שאירע לפני קצת יותר משבוע ברחוב מונטיפיורי בעיר. הגבר, שהמשטרה חושדת כי הוא משתייך לארגון הפשיעה של העבריין שלום דומרני, העלה לעמוד הפייסבוק שלו תמונה משותפת עם בניטה, שנהרג בפיצוץ הרכב לפני יותר משבוע, וכן עם ביטון, שנפצע באורח אנוש והיה למעשה יעד החיסול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כמה צער". הגבר שנפצע אמש בניסיון החיסול/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתמונה המשותפת שהעלה הגבר, שנפצע אמש בניסיון החיסול, יום לאחר החיסול של חברו, הוא כתב: "כמה צער". הערב, זמן קצר בלבד לפני שמטען חבלה שהוצמד למכוניתו התפוצץ סמוך למרכז קניות ברחוב אורט בעיר, הוא כתב "שבוע טוב".

קורבן ניסיון החיסול אמש לא נמנה עם חייליו הבכירים של דומרני. גורמים בסביבת הארגון טענו כי הוא נהג להתרועע עם אנשי הארגון, אך הוא לא נחשב לגורם מרכזי בארגון הפשיעה הדרומי. בעבר שמו נקשר לעבירות של אמצעי לחימה. על פי ההערכות, ניסיון ההתנקשות בחייו הערב הוא אירוע מקומי שאינו קשור למלחמתם של דומרני ואנשי ארגונו בארגונים יריבים. "הוא לא חייל בארגון ובטח לא גובה כספים", אמרו גורמים בסיבת הארגון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניסיון חיסול פלילי באשקלון. דייב בוימוביץ'
זירת הפיצוץ באשקלון אמש/דייב בוימוביץ'

בפיצוץ שאירע לפני כשבוע וחצי ברחוב מונטיפיורי באשקלון, נפגעו בניטה וביטון. המשטרה מעריכה כי ביטון ודומרני בנו יחד אימפריית ענק החולשת על כל אזור אפשרי בדרום. בעוד שאנשיו האחרים של דומרני אחראים בעיקר על תחום המבצעים, עקב מעמדו הרם בהיררכיה הארגונית, העמיד דומרני את ביטון בראש הפירמידה בתחום ההימורים והשמירה על עסקי ההימורים. "זו מכה קשה מאוד ללא ספק לארגון של דומרני", אמר אחד ממכריו של ביטון לוואלה! חדשות. "הוא אחד החזקים בהיררכיה של דומרני. בולדוזר כזה שידע בדיוק מה לעשות על מנת שהארגון ימשיך לפעול".

בעקבות ניסיון החיסול הורה אמש מפקד מחוז דרום במשטרה, ניצב יורם הלוי, להמשיך בתגבור הכוחות באשקלון וכן ובאזורים ממוקדי פשיעה. ניצב הלוי קיים במקום הפיצוץ הערכת מצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully