וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא קדושה: פרה תקפה רוכבת אופניים ליד עפולה

2.11.2013 / 14:35

בשעה שהרוכבת עצרה לצד עדר פרות ביישוב מדרך עוז, החלה אחת הפרות לדהור לעברה ולבעוט בה. האישה נפצעה קל ופונתה לבית החולים. וטרינר היישוב הוזעק להשתלט על הפרה

הפרה הזו לא עושה קצפת: אישה הותקפה הבוקר (שבת) על ידי פרה בשטח חקלאי באזור מושב מדרך עוז שליד עפולה, בשעה שרכבה עם חבריה על אופניים. האישה, תושבת קיבוץ מגידו בת 44, נפצעה קל ופונתה לבית החולים העמק בעפולה. עדי ראייה סיפרו כי בשעה שהאישה רכבה על האופניים, היא נעצרה ליד עדר הפרות ולפתע אחת מהן החלה לדהור לעברה ולבעוט בה.

קצין הביטחון של היישוב הוזעק למקום והגיע ביחד עם וטרינר ורכב של משמר הגבול. דקות ארוכות חלפו עד שהווטרינר הצליח להשתלט על הפרה המשתוללת ובאותה השעה האישה קיבלה טיפול ראשוני על ידי רופא שהיה איתה בזמן הרכיבה על האופניים.

ניסים מלכה, פרמדיק של מד"א סיפר לוואלה! חדשות כי "בשעות הבוקר, כשהגעתי למקום, מצאתי את האישה בתוך רכב של מג"ב כשהיא כבר מקבלת טיפול ראשוני מרופא שהיה איתה בעת הרכיבה על האופניים. היא הייתה בהכרה מלאה ושיתפה אתנו פעולה. נתנו לה טיפול ראשוני ופינינו אותה לבית חולים העמק בעפולה כשהיא סובלת משבר בצלעות, חבלה בראש ועוד פגיעות שטחיות בכל חלקי גופה".

לקריאה נוספת:
סופר סמארטפון: כך הציל סלולרי מוכר שנורה. צפו
צפו: נשים שתו לשוכרה - והתפשטו במרכז שדה התעופה

לפניות לכתבת: adihashmonai@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully