וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובי החייל שנלחם על ראייתו: "רואה בתפקיד שליחות"

יהושע בריינר

1.11.2013 / 15:32

משפחתו של אחיה קליין, שנפצע קשה בפיצוץ מטען בפעילות ליד כיסופים, לא משים ממיטתו בבית החולים סורוקה. "הוא תמיד בלט בין כולם ותמיד אהב את הארץ", שיבח אותו ראש המועצה

צילום: דובר צה"ל, שי מכלוף

בני משפחת קליין לא משים מהמחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם מאושפז בנם אחיה, קצין יחידת ההנדסה יהל"ם שנפצע קשה אמש (חמישי) במהלך פעילות מבצעית סמוך לכיסופים. בני המשפחה, מוותיקי קיבוץ כפר עציון שבגוש עציון, ביקשו מאנשי הקיבוץ להתפלל לרפואת בנם, שנותח במהלך הלילה והרופאים נלחמים על מאור עיניו. "אחיה וכל המשפחה הם אנשים מדהימים שרק חושבים איך אפשר לתרום למען עם ישראל וארץ ישראל", אמר חבר המשפחה, "הוא מאוד אוהב את התפקיד ורואה במה שהוא עושה שליחות של ממש".

אחיה למד בישיבה התיכונית בסוסיא, לפני שהתגייס ליחידה המובחרת בחיל ההנדסה, שם התמחה במנהרות. אביו, יחזקאל, שימש מזכיר הקיבוץ ואמו מנהלת מרכז הוראה. "כל בני המשפחה היו שותפים לעשייה בקיבוץ", מספר אפרים בק, חבר נוסף של המשפחה. על אחיה, בן הזקונים במשפחת קליין, הוא מלא שבחים: "הוא אחד שמאוד קשור לארץ ואוהב אותה וגם טייל בה הרבה. הוא גם תמיד בלט בין כולם". דוידי פרל, ראש המועצה, סיפר: "מדובר במשפחה שהיא אחד מעמודי התווך של גוש עציון בכלל, ושל כפר עציון בפרט", אמר. "הם מאוד מעורבים בקהילה, תורמים לה וגם ילדיהם הולכים בעקבותיהם. כולנו מתפללים לרפואתו של אחיה".

כוח צה"ל באזור כיסופים, 1 בנובמבר 2013. דייב בוימוביץ'
כוח צה"ל באזור כיסופים לאחר פציעת החיילים/דייב בוימוביץ'

גורם צבאי אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי החייל מורדם ומונשם וכי הרופאים עושים מאמצים למזער את הפגיעה שנגרמה כתוצאה מרסיסי המטען שהתפוצץ. ארבעה חיילים נוספים נפצעו בפיצוץ, בהם אחד באורח בינוני ושלושה באורח קל. גם הם פונו לבית החולים סורוקה, וייתכן כי חלקם יעברו ניתוחים במהלך היום.

דוקטור דוד צייגר, כירורג בכיר בבית החולים, סיפר לוואלה! חדשות כי הפצועים סובלים מפגיעות בפנים ובגפיים, וכן מכוויות. "אין סכנה לחייו של הפצוע קשה, הוא נותח במהלך הלילה ועבר להתאוששות. שאר הפצועים במצב קל-בינוני, הם במחלקות כירורגיות, וחלקם יזדקק לעוד כמה הליכים נוספים של ניתוחים וכדומה לקראת שיקום", אמר.

5 חיילים נפצעו ממטען ליד כיסופים - כותרות אחרונות
גם ההערכה המוקדמת בצה"ל לא מנעה את הפגיעה בחיילים
תיעוד: כך פוצץ צה"ל את מנהרת הטרור שנחשפה ליד עזה
הרופאים נלחמים על מאור עיניו של החייל שנפצע קשה
התקרית ברצועה: 5 חיילים נפצעו ממטען באזור כיסופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully