וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת הנהגים: הדלק הוזל, חובה להדליק אורות ביום

בשל הירידה במחירי הדלקים בעולם, הוזל הלילה מחיר ליטר בנזין 95 אוקטן בעשר אגורות, והוא עומד על 7.32 שקלים בשירות עצמי. בנוסף, עם תחילת החורף, חלה חובת הדלקת אורות

הנהגים שעולים הבוקר (שישי) על כבישי הארץ ישמחו ודאי לשמוע כי מחיר הדלק עודכן הלילה בחצות פעם נוספת, והמחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן ירד בעשר אגורות ביחס לחודש שעבר, ועומד החל מהיום על 7.32 שקלים (כולל מע"מ) לליטר בנזין בתחנות לשירות עצמי. לצד זאת, עמלת התדלוק במשאבה המיועדת לתדלוק על ידי עובדי התחנה לא תשונה, ותישאר לעמוד על 18 אגורות לליטר.

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת (לא כולל מע"מ) לא יעלה על 6.20 שקלים לליטר, ירידה של 9 אגורות מהחודש הקודם הסיבה לירידה הנוכחית במחירי הדלק הינה, בעיקר, הירידה במחירי הדלקים בעולם ובאגן הים התיכון. גורם נוסף שהשפיע על הירידה הוא החלשות של הדולר מול השקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

בתוך כך, לנהגים מצפה בשורה נוספת הבוקר - בשל תחילתו הרשמית של החורף. על פי תקנות משרד התחבורה, החל מהיום חלה חובת הדלקת אורות על כלי רכב פרטיים בכבישים בינעירוניים גם בשעות היום. התקנה תישאר בתוקף עד ה-1 באפריל 2014. אוטובוסים, משאיות, מוניות ואופנועים נדרשים להדליק אורות גם בכבישים עירוניים (אופנועים מחויבים לעשות כך לאורך כל ימות השנה). משטרת ישראל תאפשר, כנהוג, תקופת הסתגלות קצרה של כשבוע לכל היותר לכל הנהגים שטרם הספיקו להתעדכן בכניסתה לתוקף של התקנה. בתום שבוע ההסתגלות, יעמוד הקנס בגין אי עמידה בהוראת החוק, על מאה שקלים ושתי נקודות ברישיון הנהיגה.

  • עוד באותו נושא:
  • מחיר הדלק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully