וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה הקטלנית בכביש 6: אישום נגד נהג האוטובוס

יעקב ויצמן, נהג חברת מטרופולין שהתנגש במשאית בכביש 6 באוגוסט כשנהג בקו 377 לבאר שבע, מואשם בגרימת מוות ברשלנות של 4 נוסעים. נאשם כי לא אמד כראוי את המרחק מהמשאית

צילום: שי מכלוף, טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן-דוד

(זירת התאונה, אוגוסט 2013)

לבית המשפט לתעבורה באשקלון הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד יעקב ויצמן, נהג חברת האוטובוסים מטרופולין שגרם לתאונת הדרכים הקטלנית בכביש מספר 6 בחודש אוגוסט השנה, שבה נהרגו ארבעה נוסעים ונפצעו תשעה נוספים. בתאונה נהרגו יונתן תורג'מן בן 21, יריב ברק בן 28, רב"ט חי בן נעים בן 19 וסמ"ר כפיר דהרי בן 23.

על פי כתב האישום, ויצמן, תושב חולון בן 60, נהג בקו 377 שהיה בדרכו מראשון לציון לבאר שבע. באזור מחלף שורק הוא התנגש במשאית לפינוי אשפה שעצרה בצדי הדרך על אף העובדה שלרשותו היה שדה ראייה רחב. הוא מואשם בגרימת מוות ברשלנות וכן בנהיגה ברשלנות וגרימת חבלה של ממש.

זירת התאונה בכביש 6 במחלף שורק. אוגוסט 2013. יותם רונן
זירת התאונה בכביש 6 במחלף שורק. אוגוסט 2013/יותם רונן

"על אף שעמידת המשאית והנגרר בצדו הימני של הכביש היוותה מכשול בולט וסכנה אפשרית לשלום הנוסעים באוטובוס, אשר חייבה את הנאשם לנקוט אמצעי זהירות מתאימים כדי להימנע מלהתנגש בהם, הנאשם לא נקט כל פעולה שהיא שיהא בה כדי לאפשר לו לדעת מבעוד מועד מהו מיקום העמידה המדויק של המשאית והנגרר", נכתב בכתב האישום. כתוצאה מכך פגע ויצמן עם האוטובוס בפינה האחורית שמאלית של הנגרר והמכולה שהורכבה עליו במהירות של כ-100 קמ"ש. מעוצמת הפגיעה חדרה המכולה לתוך צדו הימני של תא הנוסעים של האוטובוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארבעה הרוגים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעקבות התאונה הקטלנית הוזעקו כוחות הצלה רבים למקום. דובר מד"א, זכי הלר, סיפר כי בזירת התאונה הייתה המולה רבה, עם מראות קשים ביותר. "ישר התחלנו להעניק טיפול ראשוני ופינינו את הפצועים מהשטח בעזרת אמבולנסים ומסוקים" אמר הלר. "חלקם נלכד מתחת לאוטובוס, ישנם מקרים קשים שקרו בשטח והפראמדיקים שלנו עשו מאמץ רב להציל את הפצועים ואת איבריהם. זהו טיפול מציל חיים. כל הזמן חיפשו איברים של אנשים, ואכן מצאו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully