וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המגישה שרוצה שתדעו שהיא מורידה חזייה

מגישת טלוויזיה מצליחה ושופעת חזה ביוון חיברה מכשיר לחזייה שלה, ששולח ציוצים לטוויטר בכל פעם שהיא מורידה אותה.למרות שמדובר בקמפיין למטרה טובה, הוא סופג ביקורת

מריה בקודימו היא כוכבת ביוון, שם היא הנחתה את האירוויזיון בעבר וכיום היא מגישה תוכנית טלוויזיה יומים. היא גם בלונדינית שופעת חזה והיא רוצה שתדעו כל פעם שהיא מתפשטת ומורידה את החזייה.

היא עושה את זה במסגרת קמפיין חדש בו חובר מכשיר מיוחד לחזייה שלה, שבכל פעם שהיא נפתחת שולח ציוץ בטוויטר לכל אחד מאלפי העוקבים שלה. מטרת הקמפיין היא להזכיר להם לערוך בדיקה עצמית לגילוי מוקדם של סרטן השד.

למרות המטרה הטובה, יש מי שטוען ביוון כי שימוש בעירום בכדי לקדם אותה הוא פרובוקטיבי מדי. בנוסף, בכתבה שפורסמה על הקמפיין באתר של רשת NBC נכתב, כי נראה שהמגישה מתפשטת "טיפה יותר מדי". כך, למשל, טוענת הכותבת, במהלך 24 שעות שהיא עקבה אחרי הפרוייקט היא קיבלה 18 ציוצים כי בקודימו הורידה את החזייה שלה. בנוסף, טוענת הכותבת כי קשה להצביע על הקשר בין הורדת חזייה של מגישת טלוויזיה לבין העלאת המודעות לבדיקות ממוגרפיה. באופן לא מפתיע לא מדובר ביוזמה אלטרואיסטית לגמרי - הקמפיין הוא חלק ממהלך פרסומי של דגני הבוקר של נסטלה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully