וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה בארה"ב: רצח חמישה הורים וילדים - והתאבד

צעיר בן 27 מקרוליינה הדרומית התבצר עם בני הערובה, ככל הנראה בשל סכסוך משפחתי. צוות ימ"מ שפרץ לבית גילה את גופת החוטף ואת מרחץ הדמים שהותיר. הילדים אותרו כפותים

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

שש גופות אותרו לפנות בוקר (רביעי) בבית מגורים בקרוליינה הדרומית. משרד השריף במחוז גרינוולד הגיע אחרי שהתקבלה התרעה על מצב חירום. השוטרים לא הצליחו להיכנס לבית, והזעיקו צוות ימ"מ שגילה את הגופות.

המשטרה חושדת שצעיר בן 27 חטף חמישה בני אדם ולאחר מכן התאבד. בין המתים בזירה אותרו כמה מבוגרים, ושני ילדים שפיהם נסתם בסרט דביק. ככל הנראה, בין ההרוגים זוג הורים ושני ילדים, בני פחות מעשר. עיתון מקומי זיהה את החוטף בשם בראיין סוויאט.

רצח בני ערובה במחוז גרינוולד, קרולינה הדרומית. אוקטובר 2013. רויטרס
פינוי הגופות מזירת הרצח, לפנות בוקר/רויטרס

במסיבת עיתונאים שכינס השריף המחוזי טוני דיוויס, נמסר כי מדובר ככל הנראה בחטיפה על רקע סכסוך משפחתי. לדבריו, בשעה 17:35 (שעון מקומי) התקשר אדם למשרד השריף, והודיע כי הוא עומד לפגוע בעצמו. השיחה נותקה, ובמקביל התקבלה שיחה מאחד השכנים, שאמר כי כמה ילדים המתגוררים בבית סיפרו לו על יריות שנשמעו במקום. השוטרים שהגיעו לבית ניסו לתקשר עם החוטף, אך לא הצליחו. צוות ימ"מ נאלץ לפרוץ למקום ואיתר את הגופות. לא ברור אם היו חילופי אש עם החוטף לפני שהתאבד.

"אני עוסק במקצוע מאז 1975", אמר השריף דיוויס, "למיטב זכרוני, זו הפעם הראשונה שאנו נתקלים במספר כה גדול של הרוגים". העיר גרינוולד נמצאת כ-150 קילומטרים ממערב לבירת קרוליינה הדרומית, קולומביה. בעיר מתגוררים 70 אלף בני אדם.

חדשות נוספות
סין חשפה את הנשק הסודי שפיתחה כ-40 שנה
מסע אחר: כך נראה מאדים במבט מן "האוויר"
צפו: ארבעה נחשי קוברה מגוננים על תינוק ישן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully