וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: רוכב אופניים כמעט נמחץ על ידי עץ שקרס

הרוחות העזות ששוטפות את צפון אירופה לא פסחו על העיר אמסטרדם בהולנד. עץ גדול שניצב בצד הכביש קרס תחת הרוח ורוכב אופניים שלא היה ער למתרחש, נסע היישר לאזור הסכנה

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: יותם בן-דוד

סופות עזות ורוחות של מעל 100 קמ"ש שוטפות בימים האחרונים את חלקה הצפוני של יבשת אירופה. מזג האוויר הקיצוני מביא עמו סכנות רבות, כאשר את אחת מהן חווה רוכב אופניים שנסע לתומו לאורכה של אחת התעלות החוצות את העיר אמסטרדם לאורכה ולרוחבה.

כפי שניתן לראות בסרטון, עוברי אורח עקבו בדאגה אחר אחד העצים הנטועים בשולי המדרכה, אשר עמד בפני קריסה לאור הרוח האימתנית שנשבה באותה עת במהירות של 136 קמ"ש. בסופו של דבר, גברה הרוח על שורשיו של העץ והוא ניתק והחל לקרוס לכיוון הכביש. רוכב האופניים, שהגיע למקום הלא נכון בזמן הלא נכון, לא שמע כפי הנראה את קריאות האזהרה ונסע לעברו של העץ המתרסק. למזלו הרב של הרוכב, גזע העץ פספס אותו בסנטימטרים ספורים והוא נפגע מענפי העץ בלבד ונפצע באורח קל.

באזור אחר של עיר התעלות ההולנדית, כך דיווחה התקשורת המקומית, לא שפר מזלה של אשה אשר נהרגה כתוצאה מעץ שקרס עליה בזמן שצעדה ברחוב. כוחות כיבוי האש של העיר המליצו לתושבים להישאר בבתיהם ואף אסרו את הכניסה לפארקים מחשש לקריסתם של עצים נוספים.

לקריאה נוספת:
סופת ענק בבריטניה: רוחות של 160 קמ"ש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully