וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצח דרק רוט נאשם: רכש מכונית צעצוע באשראי גנוב

גלעד גרוסמן

29.10.2013 / 17:33

ארבל אלוני בן ה-34 נאשם שבזמן שביצע עבודות שיקום בחולון הוא נהג לצאת מהמקום ולהשתמש בפרטי כרטיסי אשראי שהשיג לרכישות שונות, ביניהן דק מעץ בשווי 20 אלף שקלים

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש אתמול (שני) כתב אישום נגד ארבל אלוני, אחד מרוצחיו של נהג המונית דרק רוט, בגין עבירות של הונאה בכרטיס אשראי, קבלת דבר במרמה והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. לטענת הפרקליטות, בזמן שהותו בכלא הצליח אלוני להשיג פרטי כרטיס אשראי של אנשים שונים, והשתמש בהם לקנות זמן אוויר לטלפון הסלולרי, מכונית צעצוע ואף ניסה לרכוש דק מעץ שעלותו כ-20 אלף שקלים.

אלוני, בן 34, הורשע בכך שב-1994, כשהיה בן 14 בלבד, רצח יחד עם משה בן אבגי את רוט. בשל היותו קטין, הוא נידון ל-16 שנות מאסר. בחופשתם הראשונה מהכלא ביצעו אלוני ובן אבגי שוד מזוין ונידונו לחמש שנות מאסר נוספות. בן אבגי נמלט לארגנטינה, בעוד אלוני נותר בכלא בישראל.

ארבל אלוני. הארץ מוטי קמחי
אלוני עבר על הוראות הממונים עליו ונהג לצאת מהנגריה. בן אבגי ואלוני/הארץ מוטי קמחי

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת דין סיוון פיכמן מפרקליטות מחוז תל אביב, בפברואר אשתקד ביצע אלוני עבודות שיקום בנגריה באזור התעשייה בחולון. הוא לא ציית להוראות מקום העבודה והממונים עליו, ונהג לצאת מהנגריה ולבצע הונאות טלפוניות.

בשני מקרים המתוארים בכתב האישום, הוא התקשר לחברת סלקום ורכש באמצעות כרטיסי האשראי זמן אוויר עבור מכשיר טלפון נייד מסוג טוקמן שהיה ברשותו. כמו כן, הוא הזמין דק מעץ באמצעות כרטיס אשראי של אישה, אולם העסקה לא יצאה לפועל בשל סירוב חברת האשראי לאשר אותה.

ניסה להימלט מהשוטרים

כמה ימים לאחר מכן, נטען בכתב האישום, השתמש אלוני בכרטיס אשראי נוסף כדי לרכוש מכונית צעצוע המופעלת בשלט רחוק, ושילם תמורתה קרוב ל-3,000 שקלים. במשטרה התקבלה תלונה מחברת כרטיסי האשראי על שימושים חריגים בכרטיס שלא בוצעו על ידי בעל הכרטיס. בעקבות זאת, המתינו השוטרים למי שיבוא לאסוף את המכונית. מכתב האישום עולה כי אלוני ביקש מאדם אחר לאסוף את הצעצוע, ושילם לו בתמורה 200 שקלים.

לפי כתב האישום, כאשר אותו אדם הגיע לקחת את המכונית עיכבו אותו השוטרים ודרשו ממנו להתקשר לאלוני. השוטרים הבחינו באלוני כשהוא מסתובב ברחוב הלוך ושוב, ואז אחד השוטרים ודרש ממנו להזדהות. אלוני הזדהה בשם "חיים ארבל", ואז ניסה להימלט מהשוטר. הוא נעצר לאחר מרדף קצר, ואז ניסה שוב לחמוק מהשוטרים, שהצליחו לעצור אותו לאחר שהתיזו לעברו גז פלפל.

לקריאה נוספת:
לדור דחה ההצעה, רוצח דרק רוט לא יוסגר לישראל
חשד: רוצח דרק רוט קנה באמצעות כרטיס אשראי גנוב
ביהמ"ש: לא יקוצר עונשו של רוצח דרק רוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully