וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חל שיפור במצב התינוק שנפצע בתאונה בנתניה

29.10.2013 / 14:55

לאחר שסבתו ציפורה, שנהרגה בתאונה, הובאה אמש למנוחות, הרופאים בבית החולים דנה בתל אביב מרוצים ממצבו של אסף מנור. הוא הועבר למחלקה הכירורגית וממשיך לעבור בדיקות

צילום: שלומי גבאי, טל אנגלנדר; עריכה: יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ'

מצבו של אסף מנור, התינוק שנפצע אתמול באורח קשה בתאונה שבה נהרגה סבתו בנתניה ממשיך להשתפר לאחר שאתמול כבר הוגדר בינוני. במהלך הבוקר (שלישי) הוא הועבר למחלקה הכירורגית בבית החולים דנה בתל אביב עקב שיפור במצבו. הרופאים עדיין בודקים את רמת הפגיעה בו בעקבות התאונה, אך הם מביעים שביעות רצון מהשיפור במצבו.

בני משפחה רבים מקיפים את אסף בן העשרה חודשים ואת משפחתו לאחר האסון שפקד אותם אתמול בצהריים, בעת שנהג שנפגע מרכב שנסע אחריו עלה על אי התנועה שעליו עמדו ציפורה צרור ונכדה בעת שחיכו לחצות את הכביש בשדרות בנימין בנתניה. בעקבות הפגיעה, נפצעה צרור באורח אנוש, ולמרות ניסיונות ההחייאה נאלצו הפרמדיקים לקבוע את מותה. נכדה נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים לניאדו בעיר, ולאחר מכן לבית הועבר לתל אביב.

אסף מנור התינוק שנפצע  בתאונת הדרכים הקטלנית  בנתניה בה נהרגה סבתו, אוקטובר 2013. שלומי גבאי
מצבו משתפר. אסף הקטן/שלומי גבאי

אמש הובאה ציפורה לקבורה בבית העלמין בנתניה, כאשר בני משפחה, ידידים ומכרים מלווים אותה בדרכה האחרונה. "היה מאוד קשה בהלוויה", תיארה רות אוסי, סבתו השנייה של התינוק שנפצע בתאונה. "היינו עד 22:30 בבית העלמין. הבת שלה הקריאה דברים לזכרה ואנשים לא יכלו לעמוד בזה ובכו. היה מאוד קשה. זה היה נורא ואיום". גם אוסי עודכנה בשיפור במצבו של נכדה. "דיברתי עם הבן שלי, אביו של התינוק, והוא עדכן אותי שמצבו השתפר והעבירו אותו למחלקה הכירורגית", אמרה. אני שמחה על כך, ויותר מאוחר אני מתכננת לבקר אותו בבית החולים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הלווית ציפורה צרור שנהרגה בתאונת הדרכים הקטלנית בנתניה, אוקטובר 2013. שלומי גבאי
"נורא ואיום". הלוויית הסבתא, ציפורה/שלומי גבאי

בוחני התנועה ממשיכים בחקירת התאונה המצערת. אתמול, שעות ספורות לאחר התאונה, הם חקרו את הנהג שפגע בשניים, אך עקב ההלם שבו הוא היה שרוי מהתאונה, הם יחקרו אותו היום בשנית. על אף שהצליחו לשחזר את התאונה עצמה, הם טרם הצליחו להבין מה גרם לנהג לנסוע מרחק כזה, לעבור על שני איי תנועה ולפגוע בשניים. גם הנהג שפגע בו מאחור ייחקר כדי להשלים את התמונה.

עוד בנושא:
הבת ספדה לסבתא ציפורה: ”הגנת בגופך על נכדך”
אישה נהרגה ונכדה? נפצע קשה מפגיעת רכב במעבר חצייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully